RTSدانلود بازی

دانلود بازی Rise and Fall: Civilizations at War

قابل اجرا روی Windows 10

درباره بازی

نام بازی: Rise and Fall: Civilizations at War
سبک بازی: Real-time strategy
تاریخ انتشار بازی: June 12, 2006
سازنده: Stainless Steel Studios
ناشر: Midway
نمره متا: 64 | استیم: –


معرفی بازی Rise and Fall: Civilizations at War

این نسخه کاملا تست و بر روی ویندوز 10 بدون هیچ مشکلی اجرا شده است.

بازی این اجازه را به پلیر می دهد تا کنترل یکی از قهرمانان را در دست گرفته و امپراطوری عظیم خود را تاسیس کرده و ارتش خود را آماده نبرد کند.

دوره تاریخی بازی

ظهور و سقوط در هزاره اول پیش از میلاد روایت می شود و ویژگی های چهار تمدن ایران ، یونان ، مصر و روم را به تصویر می کشد. دو کمپین در بازی وجود دارد : فتوحات اسکندر کبیر و داستان اتفاقات مصر با کلئوپاترا. شرکت سازنده این بازی، پایان کار شرکت خود اعلام کردند و  تمام بازی های خود را از جمله این بازی را رها کردند. ریک گودمن , موسس استودیو و خالق بازی ظهور و سقوط اعلام کرد بودجه بازی به پایان رسیده و مجبور هستند کار را متوقف کنند ولی پس از مدتی دوباره کار را از سر گرفتند و توانستند در انگلستان برنده 2 جایزه شده و موفقیت تجاری خوبی را کسب کنند.

گیم پلی

گیم پلی بازی خاص و فوق العاده است. هدف بازی، شکست حریفان و به غنیمت گرفتن تسلیحات و قرارگاه ها است البته برای رسیدن به چنین جایگاهی نیاز به یک ارتش قدرتمند است که بازی این اجازه را به شما می دهد تا ارتش خود را آموزش داده و آنها را برای نابودی دشمن آماده کنید .

پیاده نظام، سواره نظام و بعضی از واحدهای خاص به طور خودکار گروه خود را به تشکیل می دهند و می توان از آنها در حمله و دفاع استفاده کرد. حمله و توانایی دفاع در برابر دشمن در هر تمدن با دیگری متفاوت است. از سه منبع چوب، طلا و سنگ نیز می توان در ساختن ساختمان، واحد قطار و ارتقاء استفاده کرد. در کنار تمام این ویژگی ها، گرافیک بازی هم قابل قبول بوده و می تواند طرفدارن سری بازی های استراتژیک را راضی نگهدارد.

بازی دارای بیش از 80 واحد نظامی منحصر به فرد و همچنین هشت قهرمان با ویژگی ها و توانایی های منحصر به فرد که در طول بازی قادر به انتخاب یکی از آنها هستید. زمین و دریا در دسترس هستند و این اجازه به شما داده می شود تا استراژی های خود را از جمله جنگ های آبی خاکی در میدان نبرد پیاده کنید. واحدهای نظامی در ظهور و سقوط با عنوان پیاده نظام، سواره نظام، نیروهای ویژه، محاصره کننده و یا نیروی دریایی دسته بندی می شوند.


تصاویر بازی


دانلود بازی Rise and Fall: Civilizations at War

دانلود بازی

دانلود Rise and Fall: Civilizations at War

پارت 1 | پارت 2 

پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی آخرین نسخه منتشر شده  به همراه محتویات اضافه
حجم 2.58Gig

سیستم مورد نیاز

      • OS : Windows 2000/XP
        Processor : 1.5 GHz
        RAM : 256MB
        Video Memory : 64MB
        Hard Drive Space : 3GB
        DirectX Version : 9.0
4.3 7 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

44 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها