در سال 1923، جهان مونت اند بلید دوباره به آشوب کشیده شده است. اما اینبار، با ایدئولوژی های متفاوت و همچنین سخت افزار و سلاح هایی که چهره جنگ را خشن تر و خونین تر از قبل کرده اند.
این مد بر روی همان فکشن های اصلی بازی تمرکز دارد، با این تفاوت که نیروها و سلاح های آنها مدرن شده است.
همچنین مد دارای بخش داستانی است که در همان دنیای قبلی بازی جریان خواهد داشت.
جالب ترین نکته درباره این مد، بخش کمپین آن است که ادامه دنیای بازی Warband است و به نوعی، آینده آن را به تصویر کشیده است.
نظرات (۳)
من مود رو ریختم وارد مود میشم موس نمیاد رو صفحه حتی مود رو هم پاک و نصب کردم ولی باز نشد .
اگر میشه رهنمایی کنید.
فقط میتونم بگم افتضاح نیست!
چرا این مد بخش سینگل پلیر نداره