دانلود مد The Interwar

ورژن 1.8.4 هماهنگ با آخرین ورژن بازی

دانلود مد The Interwar
مد برای بازی: Men Of War Assault Squad 2
تاریخ انتشار: -
آخرین بروزرسانی: -
حجم مد: 12.7 گیگابایت
تعداد سابسکریپشن‌ها: -
مرجع دانلود و بررسی مد
آموزش نصب مد
دانلود مستقیم و نیم بها
دریافت آخرین آپدیت‌ها
اشتراک ارزان و به‌صرفه

درباره مد

The Interwar 1918-1939 A World at War یکی از جدیدترین مد های منتشر شده برای عنوان محبوب Men of War: Assault Squad 2 می باشد که این مد بر خلاف مدهای بسیار دیگر ایده خلاقانه و جدیدی را مد خود پیاده کرده. هدف مد نشان دادن جنگ های کوچک کشور های ضعیف و کوچک سرتاسر دنیا است که نشان می دهد چطور این کشور و در اصل این جنگ های سرد باعث شروع جنگ های بزرگ مانند جنگ جهانی دوم شده است. شما می توانید کنترل بیش از 70 فکشن موجود در مد را کنترل کنید و در تمام جنگ های کوچک این فکشن ها شرکت داشته باشید، از انقلاب مکزیک گرفته تا نبرد خلخین گل. این مد همچنین تمرکز ویژه ای بر روی واقع گرایانه بودن بازی کرده، به عنوان نمونه می توان به عدم تعمیر مجدد تانک ها اشاره کرد چرا که تعمیرات مختص بخش ویژه ای است و هر سربازی در خلال جنگ قادر به این کار نیست.

امتیاز دهید
بدون امتیاز از 0 رأی
به اشتراک بگذارید

ابتدا فایل Winrar را اکسترکت کرده و پوشه مد را به داخل پوشه Mods در پوشه نصبی بازی انتقال دهید. وارد بازی شده و از طریق تنظیمات بازی مد را فعال کنید و به بازی مشغول شوید.

اگه ورژن مد به بازی نمیخورد، برای تغییر ورژن از طریق این آموزش اقدام کنید. ( حتما نسخه آخر تهیه کنید که در وب سایت قرار دادیم )

نظرات (۲۵)

  • سلام،وقتتون بخیر.من مد رو نصب کردم(آخرین ورژن بازی رو هم دارم و حتی هماهنگ سازی ورژن مد رو هم انجام دادم با وجود اینکه نیاز نبود)اما وقتی مرحله ای رو میخوام برم یا ادیتور رو اجرا کنم،با اروری با این مضمون مواجه میشم:
    .Program will be terminated
    “APP_ERROR:Unknown control panel item: “trench_low
    (eGC_PanelControl.cpp, 469)
    ممنون میشم که بررسی کنید و راهنمایی بفرمایید.

    این نظر مفید بود؟
  • سلام برای من وقتی می‌خوام ی مرحله برم ارور میده بعد میاد بیرون

    این نظر مفید بود؟
  • مد مشکل قسمت ادیتور داره و وقتی وارد میشیم تو قسمت لود از بازی خارج میشه و تا ورژن مد رو با ورژن بازی هماهنگ نکنید بازی ارور میداد و ممکنه یک مرحله براتون بالا نیاد یا وسط باز از بازی پرت بشید بیرون
    اگه میشه این مورد رو بررسی کنید و راه حلی پیشنهاد بدین

    این نظر مفید بود؟
  • اسمش همون Kaiserreich هست نمادشم همون مال مود هارتز او ایرونشه

    این نظر مفید بود؟
  • سلام مود برای من فقط اجرا میشه ولی وقتی میخوام مرحله یا مچ MP برم بعد لودینگ کرش میکنه (۰.V 3.261) لطفا” راهنمایی کنید

    این نظر مفید بود؟
  • سلام men of war تازکی مود جدید داده که از روی مود Kaiserreich legacy of weltkrieg که برای hearts of iron بوده لطفا این مود رو قرار بدید ممنون

    این نظر مفید بود؟

مدهای مشابه