دانلود مد The Great War

ورژن 5.1.5

دانلود مد The Great War
نمره استیم ورکشاپ:
مد برای بازی: Napoleon: Total War
تاریخ انتشار: -
آخرین بروزرسانی: -
حجم مد: 913 مگابایت | 20 مگابایت
تعداد سابسکریپشن‌ها: -
مرجع دانلود و بررسی مد
آموزش نصب مد
دانلود مستقیم و نیم بها
دریافت آخرین آپدیت‌ها
اشتراک ارزان و به‌صرفه

درباره مد

The Great War یکی از بهترین مد های بازی Napoleon: Total War است که در سال 2013 توانست 3 جایزه از وبسایت Moddb را دریافت کند. این مد جنگ جهانی اول را به بازی اضافه می کند. مد جنگ جهانی اول تکسچر ها و اسکین های جدید برای تمامی نیروها، نیروهای جدید، تانک، توپ های سنگین و بسیاری ویژگی های دیگر را شامل می شود.

این مد همچنین گیم پلی بازی را بسیار تغییر داده است که باعث می شود تجربه کاملا جدیدی از Napoleon: Total War را تجربه کنید. این مد را از دست ندهید!

امتیاز دهید
بدون امتیاز از 0 رأی
به اشتراک بگذارید

1- پوشه data در فایل دانلودی را به محل نصب بازی انتقال دهید. اگر با پیغامی مبنی بر وجود پوشه مواجه شدید، بر روی OK بزنید.
2- لانچری که داخل پوشه The Great War وجود دارد را اجرا کنید. در صورت دلخواه از این لانچر یک میانبر(شورتکات) بر دسکتاپ خود ایجاد کنید.
اگر لانچر اجرا نشد، مراحل زیر را دنبال کنید:
تمامی فایل های .pack که درون پوشه The Great War/Files وجود دارند را به پوشه data بازی خود انتقال دهید. حال برای فعال سازی مد از طریق این آموزش اقدام کنید.

نظرات (۱۷)

  • آقا لینک آپدیت خرابه میزنه ۴۰۵

    این نظر مفید بود؟
  • سلام
    من این مدو نصب کردم همه چیز اوکی بود تا وقتی رسیدم به تِرن ۵۵ از اون بعد هر حرکتی زدم بازی کلش میکنه
    میخواستم ببینم راه حلی داره؟؟؟

    این نظر مفید بود؟
  • روی luncher که کلیک میکنم میزنه patch_media.pack is missing
    با اینکه یه بار دیگه بازی رو نصب کردم و اپدیت ۵.۱.۵ هم روش انداختم بازم نمیشه

    این نظر مفید بود؟
  • اپدیت ۶.۰ اومده اگر امکانش هست اضافه کنید

    این نظر مفید بود؟
  • وقتی لانچر رو ران کردم گفت فایل napoleaon.exe رو بصورت اتوماتیک نتونست پیدا کنه باید دستی خودم انتخابش کنم ولی کل پوشه ماد رو گشتم چیزی به نام napoleaon.exe ندیدم

    این نظر مفید بود؟
  • من بازی رو نصب کردم.مود هم خوب و کامل کار می کنه به‌ جز بخش کشتی ها…کشتی ها همون فرمت قبلی رو داره.چطور می تونم درستش منم.لطفا کمک کنید.مرسی از سایت خوبتون.

    این نظر مفید بود؟

مدهای مشابه