Terminator
اولین چیزی که باید درباره Terminator بدانید این است که این مد بر روی ورژن 3.112~3.122 و بالاتر بازی اجرا می شود. پس اگر ورژن شما مناسب نیست، باید آپدیت ها را دانلود کنید.
Terminator بهترین مد برای حالت Skirmish بازی و حالت اول شخص است! برخلاف اکثر مد های بازی که تمرکز خود را بر روی مولتی پلیر گذاشته اند، این مد بر روی بخش تک نفره مانور می دهد و البته، برخلاف دیگر مدهای تک نفره که فقط یک مرحله با پیشروی خطی را پیش روی شما می گذارند، مد Terminator به شما پنلی می دهد که بتوانید مراحل را شخصی سازی کنید و در مرحله ای بازی کنید که خودتان آن را ساخته اید، که باعث می شود هربار تجربه ای جدیدی را کسب کنید.
ویژگی های این مد:
1- قابلیت شخصی سازی کامل مراحل، از اهداف، تا تعداد نیروها و کشورهای دوست و دشمن
2- اضافه شدن منوی مدیریت به بازی که شامل تغییر آب و هوا، نیروی هوایی، تغییرات میدان نبرد مانند جمع آوری مهمات، مدیک خودکار و …، ارتقای تانک، سوئیچ به نیروهای متحد، خرید انواع مختلف تانک از 4 کلاس مختلف و بسیاری ویژگی های دیگر می شود.
3- ممکن است در اواسط بازی حوادث طبیعی، غیر طبیعی و یا نیروهای کمکی از متحدان به شما و یا دشمنان شما کمک کنند. (مثلا ممکن است شما در یک مرحله، آلمان را انتخاب کنید و همراه با شوروی به مواضع آمریکا حمله کنید)
4- حالت اول شخص برای کنترل تانک ها
5- حدود 250 وسیله جدید، به همراه چندین فکشن مانند چین، مجارستان، فرانسه و فنلاند و … به بازی اضافه شده اند.
این مد همچنین قابلیت آنرا اضافه می کند تا در تمامی مراحل چند نفره به صورت آفلاین و مانند بخش تک نفره به بازی بپردازید. همراه با تمامی ویژگی های ذکر شده. شما همچنین می توانید در مراحل آفلاین محدودیت هایی اعمال کنید. مثلا نبردی بدون تانک را آغاز کنید که نه خود و نه دشمن نتوانند تانکی بخرند.
نمایی از منوی مدیریتهمچنین تصاویری از حالت اول شخص تانک را می توانید در زیر ببینید:
نظرات (۲۳)
سلام و درود
لطفا کمک ام کنید خسته شدم اینقدر گشتم تویه سایت های مختلف
مود ترمیناتور رو نصب کردم و همه چیز اوکی ولی نمیدونم چرا وقتی بازی شروع میشه این ارور رو میده
invalid read location!
و میافتم بیرون از بازی
به پوشه اسلحه ها دست نزدم و از چند مود همزمان هم استفاده نکردم.
ممنون میشم کمکم کنید
بییییییییییییییییییییییییییییییی نظیر واقعا خیلی خفنه! آلمان بر میداری بعد با مجارستان فنلاند رومانی به شوروی حمله میکنی قشنگ بارباروسا شبیه سازی میشه! هواپیما خیلی خوبه ولی آمریکا همچنان به نظرم خیلی ضعیفه
سلام من تمام مراحل را انجام دادم ولی هنگام اجرا مود تو بازی این ارور هارو میده
Exception
X
Program will be terminated.
APP_ERROR: Integer expected! (eSDLReader.cpp, 301)
EIP=768a1052 [main_loop]
EAX=0394ee40
EBX=32d57760
ECX=00000004
EDX=00000000
ESI-0394f30c
EDI=32d57760
ESP-0394ee40
EBP=0394ee9c
>> file “/set/stuff/mgun/7,5mm_shatelro
> file “/set/stuff/mgun/mgun.pattern
12:
(traceFreq 1.00)
13:
{Automatic)
14:
15:
[range 75 80}
16:
Men of War: Assault Squad 2 v3.260.0 – standard
2016.09.16 22:34 0x00C57FCA
سلام من این ماد رو نصب کردم و مثل اموزش شما ورژنش رو تغییر دادم ولی وقتی از قسمت تنظیمات میخوام فعالش کنم از بازی میره بیرون و ارور program will be terminated رو نشون میده
سلام یک سوال ورژن ۳.۲۶۰ با ورژن ۳.۲۶۰.۰ فرق میکنه؟
سلام وقتی مد رو اجرا میکنی میری تو بازی هی بازی متوقف میشه میپره بیرون اشکال از کجاست