Star Wars: Interregnum مد جدیدی برای Sins of a Solar Empire: Rebellion است که از نسخه بسیار موفق Enhanced 4X Mod ساخته می شود. این مد کهکشان بازی اصلی را با کهکشان جنگ ستاگران عوض کرده و دنیای جذاب آن را وارد بازی Sins of a solar empire می کند، در این شما می توانید یکی از چهار فکشن ذکر شده را انتخاب کنید و در کنار شخصیت های محبوب خود به جنگ در این سیاره بسیار دور بپردازید.
لیست فکشن ها
Galactic Empire – امپراتوری که روزی توسط پالپاتین تاسیس شد و اکنون پس از مرگ امپراتور توسط دارث ویدر اداره می شود.
Imperial Warlords – رهبران بلندپرواز امپراتوری که در تلاشند در گوشه ای از کهکشان اپراتوری خودشان را برپا کنند.
Rebel Alliance – شورشیان باهوش با پیروزی در جنگ داخلی متوقف نشده اند و به جنگ خود با امپراتوری ادامه می دهند.
New Republic – دولت جدیدی که می خواهد نظم و صلح جدیدی را به کهکشان هدیه دهد.
ویژگی های اصلی
Hero Units – در کنار مشهورترین شخصیت های دنیای جنگ ستارگان مشعول نبرد شوید.
سیارات جدید و برخوردهای تصادفی – احساس کنید که در یک کهکشان دور، دور هستید.
بالانس و گیم پلی بهبود یافته – برای درهم شکستن مخالفان خود، از استراتژی های مناسب استفاده کنید.
سفارشی سازی – سازگاری کامل با سیستم minimod E4X به شما امکان می دهد بازی را همانطور که دوست دارید بازی کنید.
نظرات (۰)
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را به اشتراک میگذارید!