Star Wars: A Galaxy Divided یک مد برای بازی Stellaris است که در دنیای جنگ ستارگان دنبال می شود.
از جمله ویژگی های مد شامل:
کهکشانی ثابت شامل 950 سیستم
موقعیت دقیق و نام برای سیارات.
کلیه مسیرهای اصلی و فرعی Hyperlane از جمله Chiss و Hutt Space ..
بیش از 38 امپراتوری ثابت با سیستم خانه های دقیق.
صفحه نمایش لودینگ سفارشی.
اخلاق و فنون نیروی جدید
120+ گزینه های رنگ پرچم
مجموعه کشتی جمهوری و امپراتوری
Prethoryn به Yuuzhan Vong تغییر نام داده شده است.
18 نام آشنا (جمهوری، سیث، جدای، ووکی، هوت، ماندالوریایی و غیره).
عکس های نژادی سفارشی (Sith ، Chiss ، Togruta ، Twilek و موارد دیگر).
قابلیت اسپان سفارشی و تصادفی.
تغییرات سفارشی برای رشد مرزها.
سرعت FTL hyperdrive بهبود یافته است.
کشتی سازی های سیاره ای.
شخصیت های سفارشی.
موسیقی جنگ ستارگان
نظرات (۳)
یه سوالی راهی هستش که بشه بدون این که تو درایوع c فایل مود رو ریخت فعالش کرد مثلا تو همون جای بازی که نصب کردی فعالش کنی اخه درایوع c حجمش خیلی کمه و جا کم هستش و نمیتونم مود رو بریزم اونجا خواهش میکنم اگر راه دیگه باشه ممنون میشم بهم بگید با تشکر
سلام ایا برای نسخه ۳.۰.۱هم هست یعنی میشه