این مد همچنان در حال توسعه است و در حال حاضر تنها ورژن Demo این مد موجود است، به محض انتشار نسخه کامل، این پست آپدیت خواهد شد.
Snow In the East یک مد جنگ جهانی دوم برای Mount & Blade Warband است که جنگ بین آلمان نازی و متحدانش و اتحاد جماهیر شوروی در سال 1941 در جبهه شرق را به تصویر کشیده است.
نظرات (۲۶)
ببخشید هنوزم این مد درحال ساخته یعنی هنوزم نسخه دمو این مود هست؟
سلام و خسته نباشید به اعضای خوب سایت
ببخشید من توی نظرات مد تری کینگدام ازتون خواستم بازی رو بروزرسانی کنید و جواب ندادید
لطفا مد رو بروزرسانی کنید علاوه بر اون عکس هایی هم که گذاشتید مال نسخه های قبلی هست(منظورم عکس های مد تری کینگدام هست)
ممنون میشم رسیدگی کنین
تاریخ انتشار مد معلوم نیست یا اصلا روش کار داره میشه یا نه ؟
یه مود دیگه هم همین الان دانلود کردم همین ارور روداد اسم مودش:Adventure in the East بود
ارور : unable to open file : CommonRes/ccoop_extra_ui_textur.brf میده رفتم تو فایلی که همین ارور میگه اجرا نمیشه توش هیچی نوشته نبود لطفا زود جواب بدید
این مد هنوز هم تو حالت دمو هست ؟