دانلود مد Reborn

ورژن 7 جدید آپدیت سال 2020

دانلود مد Reborn
نمره استیم ورکشاپ:
مد برای بازی: Command & Conquer: Generals – Zero Hour
تاریخ انتشار: -
آخرین بروزرسانی: -
حجم مد: 297 مگابایت | 185 مگابایت
تعداد سابسکریپشن‌ها: -
مرجع دانلود و بررسی مد
آموزش نصب مد
دانلود مستقیم و نیم بها
دریافت آخرین آپدیت‌ها
اشتراک ارزان و به‌صرفه

درباره مد

یکی از قدیمی ترین مد های جنرال زیرو مد Reborn است که آخرین نسخه آن مربوط به سال 2015 است، در کل می توان گفت پدر مد های سری جنرال مد Reborn است، تغییرات گوناگونی در این مد صورت گرفته یونیت های جدید و بالانس های مناسبی در بازی صورت گرفته که پیش از پیش تعادل را در بازی اجرا کرده. در این مد جدیدترین تجهیزات و امکانات بیشتر به ژنرال ها اضافه شده که چالش بازی را بیشتر می کند.

امتیاز دهید
بدون امتیاز از 0 رأی
به اشتراک بگذارید

برای نصب تمامی مد های سری جنرال به لینک آموزش زیر مراجعه کنید:
لینک پست: آموزش نصب مد های Generals – Zero Hour

نظرات (۷۶)

  • سلام
    داخل پچ ریبورن ۵ مرحله رو میرم اجرا میکنه میره جلو مشکلی نداره ولی وقتی وسط بازی سیو میکنم که وقتی باختم از اول مرحله نیام سیو میشه ولی میخام که سیو رو باز کنم بازی کنم ارور تکنیکال میده لطفا راهنمایی کنید

    این نظر مفید بود؟
  • این پچ یه باگ داره وقتی چلنج میری جنرال رو انتخاب میکنی میندازه بیرون ارور تکنیکال میده لطفا راهنمایی کنید ممنون

    این نظر مفید بود؟
  • سلام
    توی فایل تکس که اموزش نصب رو داره نوشته که کلا پوشه Data رو حذف کنید، اما حواستون باشه اینکار رو نکنید و به پوشه های Cursors و Scripts نیار دارید ! اگر اینها نباشه نشانگر موس رو توی بازی نشون نمیده
    ***
    درمورد خود ماد هم بگم که اصلا بالانس نیست !

    این نظر مفید بود؟
  • درود به تمامی دست اندرکاران ، مود ریبورن روی ورژن ۱.۴ بازی میکنم هیچ چیت ترینری روش جواب نمیده ممنون میشم راهنمایی کنید

    این نظر مفید بود؟
  • سلام
    چند سال پیش همین نسخه ریبرن ۴ یا ۵ بود یادم نیست بازی میکردم کشورای زیادی داشت
    ولی الان هرچی میگردم و نسخه فولش رو دانلود میکنم به جز کشور اصلی از هر کدوم ۳ تا بیشتر نداره

    یادمه هم usa helicopter
    Usa Air force
    Usa Assault
    Usa Super weapon
    Commander in chief
    Usa laser
    اینا رو همه رو داشت

    اینو از کجا پیدا کنم و چی جستجو کنم؟!

    این نظر مفید بود؟
  • سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان
    بچه هایی که تویی اجرای مود مشکل دارن برید و برنامه GenLauncher دانلود کنید این برنامه علاوه بر اینکه یه لانچر برای بازی هست برای شما کلی مود معروف مثل reborn , shockwave, rise of the reds …… هم قرار داده و حتی اگه مودی که میخواید رو هم نداشت میتونید از بخش add mods from fails فایل مود رو که دان کردید انتخاب کنید و لانچر اون رو براتون اجرا میکنه

    این نظر مفید بود؟

مدهای مشابه