یکی از قدیمی ترین مد های جنرال زیرو مد Reborn است که آخرین نسخه آن مربوط به سال 2015 است، در کل می توان گفت پدر مد های سری جنرال مد Reborn است، تغییرات گوناگونی در این مد صورت گرفته یونیت های جدید و بالانس های مناسبی در بازی صورت گرفته که پیش از پیش تعادل را در بازی اجرا کرده. در این مد جدیدترین تجهیزات و امکانات بیشتر به ژنرال ها اضافه شده که چالش بازی را بیشتر می کند.
نمره استیم ورکشاپ:
مد برای بازی:
Command & Conquer: Generals – Zero Hour
تاریخ انتشار:
-
آخرین بروزرسانی:
-
حجم مد:
297 مگابایت | 185 مگابایت
تعداد سابسکریپشنها:
-
مرجع دانلود و بررسی مد
آموزش نصب مد
دانلود مستقیم و نیم بها
دریافت آخرین آپدیتها
اشتراک ارزان و بهصرفه
درباره مد
برای نصب تمامی مد های سری جنرال به لینک آموزش زیر مراجعه کنید:
لینک پست: آموزش نصب مد های Generals – Zero Hour
نظرات (۷۶)
سلام
داخل پچ ریبورن ۵ مرحله رو میرم اجرا میکنه میره جلو مشکلی نداره ولی وقتی وسط بازی سیو میکنم که وقتی باختم از اول مرحله نیام سیو میشه ولی میخام که سیو رو باز کنم بازی کنم ارور تکنیکال میده لطفا راهنمایی کنید
این پچ یه باگ داره وقتی چلنج میری جنرال رو انتخاب میکنی میندازه بیرون ارور تکنیکال میده لطفا راهنمایی کنید ممنون
سلام
توی فایل تکس که اموزش نصب رو داره نوشته که کلا پوشه Data رو حذف کنید، اما حواستون باشه اینکار رو نکنید و به پوشه های Cursors و Scripts نیار دارید ! اگر اینها نباشه نشانگر موس رو توی بازی نشون نمیده
***
درمورد خود ماد هم بگم که اصلا بالانس نیست !
درود به تمامی دست اندرکاران ، مود ریبورن روی ورژن ۱.۴ بازی میکنم هیچ چیت ترینری روش جواب نمیده ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام
چند سال پیش همین نسخه ریبرن ۴ یا ۵ بود یادم نیست بازی میکردم کشورای زیادی داشت
ولی الان هرچی میگردم و نسخه فولش رو دانلود میکنم به جز کشور اصلی از هر کدوم ۳ تا بیشتر نداره
یادمه هم usa helicopter
Usa Air force
Usa Assault
Usa Super weapon
Commander in chief
Usa laser
اینا رو همه رو داشت
اینو از کجا پیدا کنم و چی جستجو کنم؟!
سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان
بچه هایی که تویی اجرای مود مشکل دارن برید و برنامه GenLauncher دانلود کنید این برنامه علاوه بر اینکه یه لانچر برای بازی هست برای شما کلی مود معروف مثل reborn , shockwave, rise of the reds …… هم قرار داده و حتی اگه مودی که میخواید رو هم نداشت میتونید از بخش add mods from fails فایل مود رو که دان کردید انتخاب کنید و لانچر اون رو براتون اجرا میکنه