این مد متعلق به چند سال پیش است و توسط شخصی به نام امیر ساخته و منتشر شده است، این مد به درخواست کاربران و دادن اطلاعات و لینک راجب آن در وب سایت قرار گرفت، از اینکه این مد متوقف شده یا در دست توسعه است اطلاعی ندارم و شما می توانید با مراجعه به آپارات ایشان سوالات خود را مطرح کنید.
آدرس آپارات سازنده مد
در این مود سایر تیم ها در بازی دست نخورده باقی مانده و تغییری نکرده اند و فقط تیم ایران به بازی اضافه شده و سلاح های خاص خودش را دارد. طبق توصیه سازنده مد، با توجه به قوی بودن تیم ایران نسبت به سایر تیم ها توصیه میکنیم نبرد های نا برابر مثل 3به1 را امتحان کنید. برای حمایت از سانزده این مد می توانید به آپارات آن مراجعه کنید.
نظرات (۴۶)
این اپدیت جدید خوبه ولی بازی راحت شده نمیشه بازی متعادل باشه راحت برنده میشی
قدرتمند ترین مودی بود که امتحان کردم موشک شهاب ۳ مجهز به کلاهک هسته ای و نوپو قدرتمندش با ترکیب Battle Drone دیگه خیلی شکست ناپذیر میشه تو مراحل کمپین GLA اگر این مود پاک نشه اتفاقات عجیبی رخ میده مثلا تو باراکس GLA میتونی Tomahawk اسپاون کنی و اینکه یک سیستم دفاعی جدید تو مرحله دوم GLA هست بعدشم کی گفته ۳ به ۱ امتحان بشه من ۷ به ۱ امتحان کردم اونم هارد فقط کافیه تو ابیلیتی استار ها نوپو رو بیارین و اینکه Supply Center از قبل باز هست راحت میتونین ساخت و ساز کنین برای ساخت War factory and Airfield و اینکه این مود وقتی به بخش ابیلیتی استار میرید همه چیزش باز هست فقط کافیه اون مهم هارو انتخاب کنید
داداش این خیلی قویه اصلا شکست ناپذیزه فقط کافیه نوپو اسپان کنی
کیفیت زیاد جالب نبود و کامل هم نبود
امروز فهمیدیم که ایران هیچوقت به درد بازی جنگی نمیخورد
چطوری فعالش کنم؟