این مد تغییراتی کلی را در بازی ایجاد می کند. برخی تغییراتی کلی که این مد به بازی اضافه می کند در زیر آورده شده اند.
– تغییرات گیم پلی در راستای واقع گرایانه تر شدن و بالانس شدن بازی: یک Zero Hour جدید را تجربه کنید، سعی شده است تا سلاح ها و فیزیک نبردها مانند حالت واقعی آنها باشد، همچنین با تغییراتی در قدرت نیروها، مد در تلاش بوده تا بالانس بازی را رعایت کند.
– بهبود گرافیک و ارتقای کیفیت نقشه: سایه ها و نورها بهبود های بسیاری کرده اند، همچنین آب های بازی به شدت افزایش کیفیت داشته اند. بر روی نقشه های بازی نیز توجه ای ویژه ای شده است و تغییرات زیادی به خود دیده اند. همچنین نقشه هایی جدید به بازی اضافه شده اند.
– نیروها و وسایل با کیفیت جدید: علاوه بر ارتقای وسایل و سربازان اصلی بازی، مد نیروهای جدیدی را به بازی اضافه می کند که دارای تکسچرهای با کیفیتی هستند. بعضی این نیروها واقعی و بعضی تخیلی هستند.
– کمپین داستانی جدید و چاش برانگیز: بر ضد تروریست بجنگید و با شکست دشمنان خود، صلح را در جهان برقرار کنید. از کمپین داستانی جدید و جذاب مد لذت ببرید.
نظرات (۳۴)
گیمو از لانچر باز استارت میزنم ولی هیچ اتفاقی نمیوفته چندین بار هم تست کردم دوباره دانلود کردم ولی اصلا گیم باز نمیشه
سلام تو پوشه مود پوشه به اسم Patch26_07_2015 هست که گرافیک بازی تغییر کرده و بهبود یافته اگه به تاریخ پوشه ها هم توجه کنین از همش تازه تره (آخرین تغییراتی که اعمال شده) فقط یک مشکلی داره اونم اینه که واسه آمریکا یا ناتو. سازه هست واسش هواپیما ساپلای(پول) میاره. حداکثر ۴ تا میشه ساخت . چطور باگ رو میشه برطرف کرد
سلام بعد از چند دقیقه بازی کردن میندازه بیرون مینویسه tachnical eror
لطفا راهنمایی کنید
سلام نسخه جدید این ماد اومده لطفا بروز کنید.
لطفا أپدیت کنین
سلام چرا بازی برای من تمام صفحه نمیشه توی تنظیمات هم رفتم رزولوشن رو درست کردم ولی تمام صفحه نشد
ونیدوز ۱۱ هستم