مد بازی Mount & Blade Warbandمعرفی و دانلود مد

دانلود مد Calradia 1050 A.D.: Mercenary Uprising برای بازی Mount & Blade: Warband

ورژن جدید 3.0 قرار گرفت

معرفی مد

Calradia 1050 A.D.: Mercenary Uprising یک مد Single Player است که برای Mount & Blade Warband 1.158 و بالاتر است. ویژگی های اصلی گیم پلی این نسخه از چندین مد دیگر که شامل مد دیپلماتیک 4.2، PBOD92 و Freelancer 1.51 با چندین اصلاح برای اشکالات Freelancer است.
*** این مد شامل چندین کیت و کدهای محبوب OSP، از جمله جنگ های پل(bridge battles)، انیمیشن های در بازار، وجود بانک، پست های نگهبانی، استخدام از قلعه ها و در آخر معادن نمک است.
*** اسلحه و زره پوش های مختلفی اضافه شده اند تا هر یک از سربازان گروه های اصلی را بیشتر متمایز و متنوع تر کند. سربازان پایین تر با زره پوش های سبک پارچه زره پوش می شوند، سربازان سطح متوسط دارای پارچه های ضخیم تر و یا زره های چرمی هستند و سربازان سطح بالا دارای زره های فلزی هستند.
*** بخش ویژگی سربازان مجددا به منظور افزودن خطوط جداگانه به هر جناح و افزودن اسلحه های متصل به نورد ها، رودوک ها، سارانید ها و فکشن های شرقی، مجددا انجام شده است. دو جناح جدید اضافه شده است.


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد دانلود مد Calradia 1050 A.D.: Mercenary Uprising
دانلود فایل فیکس
دانلود بازی مد
بازی را ندارید؟ همین الان دانلود کنید!
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد 3.0
ورژن بازی 1.173
حجم 620 مگابایت

آموزش نصب مد

ابتدا فایل Winrar را اکسترکت کرده و پوشه مد را به داخل پوشه Models در پوشه نصبی بازی انتقال دهید. سپس از طریق لانچر مد را انتخاب و بازی را اجرا کنید.
محتویات فایل فیکس رو بریزید تو پوشه Calardia 1050

3.6 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها