مد بازی Men Of War Assault Squad 1معرفی و دانلود مد

دانلود مد Battle Front Mod برای بازی Men of War: Assault Squad 1

معرفی مد

مد Battle Front Mod برای بازی Men of War: Assault Squad 1 است این مد نقشه های جدیدی را برای بازی آنلاین و آفلاین اضافه می کند، همچنین چندین افزونه جدید از جمله وسایل نقلیه، سرباز، صدا و یک کشور جدید است که به بازی اضافه می شوند.
3 تا از ماموریت های تهاچمی این مد جذاب در بخش آفلاین:
نبرد کیف
اولین نبرد کیف نام آلمان برای عملیات بود که منجر به محاصره بسیار زیادی از نیروهای شوروی در مجاورت کیف در طول جنگ جهانی دوم شد. این بزرگترین محاصره نیروهای نظامی در تاریخ است. عملیات از تاریخ 07 اوت – 26 سپتامبر 1941 به عنوان بخشی از عملیات بارباروسا انجام شد. در تاریخ نظامی شوروی، آن به عنوان عملیات دفاعی کیف (کیفی عملیات دفاع) شناخته می شود.
کیف تهاجمی
ارتش سرخ تابستان اولین حمله خود را در جنگ آغاز کرد و گروهی از ارتش آلمان به رهبری اریک فون منستین را به سمت رودخانه دنیپر حرکت داد. Stavka (فرماندهی شوروی) دستور داد تا جبهه مرکزی (جبهه بلاروس 20 اکتبر 1943) و جبهه ورونژ (جبهه اوکراین 1 اکتبر 20، 1943) را مجبور به عبور از مقر دنیپر کرد تا قبل از اینکه آلمانها بتوانند نفس خود را بگیرند و نقشه بکشند آنها را در هم بشکنند. به این ترتیب، شوروی پیشروی آلمان را متوقف کرد و به تهاجم ادامه دادند، و شهر کیف را دوباره پس گرفتند.
نبرد آردنس ( Ardennes Assault )
نبرد بولگ (16 دسمبر 1944 – 25 ژانویه 1945) یک کمپین تهاجمی برای درهم شکستن  آلمان بود که از طریق منطقه وسیع آردنهای والونیا در بلژیک، فرانسه و لوکزامبورگ انجام می شد در جبهه غربی به سمت پایان جنگ جهانی دوم در اروپا نزدیک می شدیم. حمله شگفت انگیز نیروهای متفقین بدون هیچ گونه محافظتی بود و باعث تلفات بسیاری برای ایالات متحده شد. نیروهای اصلی ایالات متحده در این حملات به خطر افتاد، با این حال این نبرد موفقیت آمیز بود که البته دلیل مثبت پیروزی این بود که منابع جنگی آلمان به شدت کاهش یافته بود.


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد دانلود مد Battle Front Mod با لینک مستقیم
دانلود بازی مد
بازی را ندارید؟ همین الان دانلود کنید!
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد 2.5.3.9
ورژن بازی آخرین نسخه منتشر شده (2.05.15)
حجم 643MB

آموزش نصب مد

ابتدا فایل Winrar را اکسترکت کرده و پوشه مد را به داخل پوشه Mods در پوشه نصبی بازی انتقال دهید.
وارد بازی شده و از طریق تنظیمات بازی مد را فعال کنید و به بازی مشغول شوید.

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها