RTSدانلود بازی

دانلود بازی No Man’s Land

درباره بازی

سبک بازی: Real-Time strategy
تاریخ انتشار بازی: August 31, 2003
سازنده: Related Designs
ناشر: CDV Software
نمره متا: 70

معرفی بازی

این بازی در دنیای جدید اتفاق می افتد که در آن شما می توانید به عنوان یکی از این شش جناح بازی کنید: انگلیس، اسپانیا، پاتریوت آمریکایی، مهاجران آمریکایی، و دو گروه از بومیان آمریکایی. هر جناح دارای قدرت ها و ضعف های خود و قهرمانان مخصوص خود است. سه کمپین در این بازی وجود دارد.

کمپین ها:

در اولین کمپین به نام فتح جهان جدید شما به عنوان اسپانیایی تحت رهبری کاپیتان Carnivez در برابر قبایل انگلیسی و بومی شما مبارزه می کنید.

در کمپین دوم با نام مبارزه با مهاجمان، شما نقش بومیان را می گیرید و با مهاجمان اروپایی مبارزه می کنید. نیمه اول روی مبارزات قوم های Magua و Iroquois با انگلیسی ها تمرکز دارد. نیمه دوم با پشت سر گذاشتن چندین سال به نبرد Grass Wing از قبیله Cheyenne با مهاجران آمریکایی و قبایل متحد با آن ها می پردازد.

کمپین آخر و سوم با نام “تولد یک ملت” درباره خانواده ساندرز است. بخش اول پیرامون جریمیا سندرز است و در دوران استعمار امریکا توسط مهاجران انگلیسی اتفاق می افتد.بخش دوم، ساموئل سندرز را در دوران جنگ استقلال آمریکا دنبال می کند که باید نیروهای آمریکایی را علیه انگلیس هدایت کند و حتی از مگوا، رهبر Iroquois کمک می گیرد. بخش سوم و نهایی داستان ویلیام “بیلی” سندرز را به تصویر می کشد در حالی که با رقیب خود بر سر ساختن راه آهن رقابت می کند و در عین حال باید با بومیان دشمن بجنگد.


تصاویر بازی


بخش دانلود

دانلود بازی دانلود بازی No Man’s Land

 

پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی 1.01
حجم 148 مگابایت
پسورد فایل strategicclub.ir

سیستم مورد نیاز

Pentium III or better
Ram 128MB

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها