آموزشآموزش حل مشکل

حل مشکلات گیم رنجر

کانکت شدن و مشکل ایتالیک

در این پست قصد داریم به مشکلات چند وقت اخیر گیم رنجر و همچنین مشکل ایتالیک بودن و نت تایپ بپردازیم، هدف پست این است که بسیار مختصر و مفید باشد تا شما بیننده با حوصله متن را مطالعه کنید. برای شروع به مشکل عدم ورود به گیم رنجر در چند وقت اخیر می پردازیم. قبل از استفاده از گیم رنجر حتما فایروال ویندوز را  خاموش کنید همچنین اگر از ویندوز دفندر استفاده می کنید پیشنهاد می کنم آن رو هم خاموش کنید ( آموزش خاموش کردن هر دو در گوگل موجود هست ).

حل مشکل ورود به گیم رنجر

بسیاری از کاربران ایرانی از اوایل شهریور با مشکل عدم وصل شدن گیم رنجر منجر شدند، مشکلی که تنها راه حل آن استفاده از ف*لتر شکن بود که به دلیل پینگ بسیار بالا و قطعی وصلی مکرر عملا استفاده از آن بی فایده بود. پس از بررسی های مداوم تیم استراتژیک کلاب، متوجه شدیم که آی پی ایران به هر دلیلی (تحریم یا فیلتر) بن شده و بر روی همه ایرانیان تاثیر گذاشته است، هر چند با گذشته چند هفته بالاخره مشکل حل شد و دوباره به حالت اول خود برگشت.

هر چند همچنان افرادی هستن که همچنان نمیتونن به گیم رنجر وصل بشند، تنها راه حلی که ما برای آنها داریم اینه که از سیستم کاهش پینگ استراتژیک کلاب استفاده کنن، سیستمی که در عین کاهش دادن پینگ، مشکل عدم وصل شدن به گیم رنجر رو هم از بین میبره و شما با آی پی ایران و پینگ بسیار پایین وارد گیم رنجر میشین.
اطلاعات بیشتر، تست و خرید: https://strategicclub.ir/scnet

حل مشکل ایتالیک شدن در گیم رنجر و دلایل آن

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در هنگام جوین شدن به یک روم و یا ایجاد یک روم جدید در نرم افزار گیم رنجر با مشکل ایتالیک ( Italic )، کج شدن مواجه شده باشید. این مشکل از لحاظ فنی دلایل خاص خود را دارد که به شرح زیر است:
1- گیم رنجر نمیتواند پروتکل UDP برروی پورت 16000 داده های لازم برای شبکه شدن و آنلاین بازی کردن را به کامپیوتر شما بفرستد.

2- برخی مواقع گیم رنجر IP شما را که آی پی ایران است نامناسب تشخیص می دهد و شما را بلاک می کند.

3- سرعت نامناسب و Ping بالای اتصال به اینترنت دلیل ایتالیک شدن می باشد.

در ابتدا فایروال و آنتی ویروس خود را خاموش و دوباره وارد گیم رنجر شوید. اگر مشکل حل نشد تنها راه حل شما استفاده از سیستم کاهش پینگ استراتژیک کلاب هست، علاوه بر کاهش پینگ ایتالیک گیم رنجر را هم از بین میبرد، برای اطمینان می تونید قبل از خرید تست کنید.
اطلاعات بیشتر، تست و خرید: https://strategicclub.ir/scnet

3.3 7 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها