آموزشآموزش آنلاین بازی کردن

آموزش آنلاین بازی کردن Crusader Kings III

هماهنگ با نسخه 1.3 بازی

آموزش آنلاین بازی کردن Crusader Kings III

در این پست میخایم آنلاین بازی کردن Crusader Kings III رو اموزش بدیم. برای آنلاین بازی کردن Crusader Kings III شما به اخرین نسخه بازی، کرک آنلاین و نرم افزار استیم نیاز دارید. با ما همراه باشید.

دانلود بازی

ابتدا Crusader Kings III ورژن 1.3 را با لینک مستقیم از پست زیر دریافت کنید.
دانلود بازی Crusader Kings III

دانلود کرک آنلاین

اکنون کرک آنلاین را از لینک زیر دانلود و در پوشه بازی کپی کنید:
دانلود کرک آنلاین بازی Crusader Kings III
حجم 4 مگابایت

نکته ها

حتما قبل از ریختن محتویات پوشه کرک آنلاین، از فایل های بازی که قرار جایگزین بشن بکاپ بگیرین تا در صورت ناموفق بودن مجبور به نصب دوباره نشید.
زمانی که کرک آنلاین ریخته میشه، ممکنه که دیگه موفق به اجرای بازی به صورت آفلاین نباشید و ناچارا مجبور هستید که از استیم اجرا کنید، پس ممکن است که اجرا کردن بازی بدون استیم برای شما غیر ممکن بشه!

نرم افزار استیم

بعد از اینکه کرک را در پوشه بازی کپی کردید بازی را اجرا نکنید. نرم افزار استیم را از پست زیر دریافت کنید و در آن برای خود اکانت بسازید.
دانلود نرم افزار Steam
دقت کنید که استفاده از اکانت اصلی استیم خود برای اینکار موردی ندارد اما دقت کنید که حتما نام بازی به Space War تغییر کند.
خوب بعد از ساخت اکانت، وارد شوید، بر روی گزینه Add a game کلیک، سپس بر روی Add a None Steam Game، بعد Browse و بعد به محل نصب بازی رفته و بازی را انتخاب کنید.
تمام! اکنون در استیم بازی را اجرا کنید، اگر از نام خود بازی به Space War تغییر کرد، یعنی بازی با موفقیت آنلاین شده و برای آنلاین بازی کردن آماده است. (اگر به Space War تغییر نکرد یعنی بازی شما آنلاین نشده است).

دوستان قبل از شروع آموزش توجه کنید که این آموزش به طور 100 درصدی تست نشده و از شما عزیزان خواهشمندیم که در تست آن به ما کمک کرده و نظرات خود را در صورت شکست یا موفقیت در بخش کامنت های همین پست اعلام کنید. در صورت تست کامل، این پست بروزرسانی خواهد شد.

در مرحله اول بازی را از وب سایت ما دانلود و نصب کنید.
دانلود بازی Crusader Kings 3

بعد از اینکه فایل دانلودی رو از حالت فشرده خارج کردید وارد پوشه launcher شده و فایل launcher-settings.json را با استفاده از نرم افزار Sublime Text یا Notepad++ ویرایش کرده و distPlatform را از steam به gog تغییر دهید.

بعد از این بازی را از طریق لانچر باز کنید و اطمینان حاصل کنید که Dlc های بازی فعال هستند، سپس بر روی Log In کلیک کرده و اقدام به ساخت یک اکانت پارادوکس کنید، اما چند نکته:
اول اینکه باید حتما از وی پی ان استفاده کنید، در غیر این صورت صفحه ثبت نام برای شما نشون داده نمیشه. و دوم اینکه به هیچ عنوان از اکانت پارادوکس اصلی خود استفاده نکنید و حتما یک اکانت فرعی بسازید.

بعد از اینکه وارد اکانت پارادوکس شدید بازی را اجرا کنید و در بازی بر روی Join Game برای ورود به هاست های دیگه یا Host Game برای هاست شدن استفاده کنید. لذت ببرید ;)


تصاویر بازی


سیستم مورد نیاز

MINIMUM:

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows® 8.1 64 bit or Windows® 10 Home 64 bit
    • Processor: Intel® iCore™ i5-750 or Intel® iCore™ i3-2120, or AMD® Phenom™ II X6 1055T
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 460 (1 GB), or AMD® Radeon™ R7 260X (2 GB) or AMD® Radeon™ HD 6970 (2 GB), or Intel® Iris Pro™ 580
    • Storage: 8 GB available space
RECOMMENDED:

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows® 10 Home 64 bit
    • Processor: Intel® iCore™ i5- 4670K or AMD® Ryzen™ 5 2400G
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 1650 (4 GB)
    • Storage: 8 GB available space
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

12 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها