اخبار

Mount and Blade 2: Bannerlord به شما اجازه می دهد با استفاده از صحبت کردن راه فرار از مشکل یا حتی ورود به آن را پیدا کنید!

این بازی بر خلاف مونت 1 جملات را برای شما با معنی تر می کند و به شما در حل مشکلات ایده می دهد، در مونت واربند نهایت هر مشکلی به جنگ ختم می شد اما بنرلورد اینگونه نخواهد بود، طبق توضیحات سازنده یک هنر ظریف برای متقاعد کردن شخص وجود دارد!

سیستم متقاعد کردن بازی بیشتر مرا یاد بازی Kingdom Come: Deliverance میاندازد، چرا که در همین بازی شما می توانستید با استفاده از جملات مناسب علاوه بر اینکه موفق به متقاعد کردن می شدید چندین ویژگی شخصیتی هم به شما اضافه می شد. مونت 2 هم دقیقا به همین شکل خواهد بود، اگر تیغ و یا رشوه کار را انجام نداد ممکن است با استفاده از برخی کلمات به نتیجه برسید و همچون کینگدام کام ویژگی های مثبت شخصیتی به شما اضافه می شود.

همچنین همانطور که در تصویر می بینید یک نوار وجود دارد که در هنگام استفاده از هر دیالوگ شانس شما کم و زیاد می شود و بازی احتمال شانس شما در استفاده از هر دیالوگ را بررسی می کند، اگر دیالوگ را انتخاب کردید، شانس شما برای متقاعد کردن بیشتر و یا کم تر خواهد شد! به طور کلی سیستم متقاعد کردن بازی دروازه ای برای ورود شما به داد و ستد است، در بازی بسیاری از ارباب ها بر اساس افتخار یا انتقام کاری انجام می دهند، اما اکثرا می خواهند شما را با نوعی قدردانی به جلو ببرند.

این بازی واقعا عالی است اما امیدوارم که این سیستم بازی را برای کاربر سخت و پیچیده نکند. چیزی که همه منتظر آن هستند تاریخ انتشار این بازی است، شاید جالب باشه که بدونید این بازی از سال 2012 در حال توسعه است اما همچنان هیچ خبری از تاریخ انتشار نیست!

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها