RTSTBSدانلود بازی

دانلود بازی Total War Saga: Thrones of Britannia

ورژن 1.2.3 نسخه فشرده شده Fitgirl به همراه تمامی دی‌ال‌سی‌ها

درباره بازی

نام بازی: Total War Saga: Thrones of Britannia
سبک بازی: RTS,TBS
تاریخ انتشار بازی:  2May, 2018
سازنده: Creative Assembly
ناشر: SEGA
نمره متا: 77 | استیم: –


معرفی بازی Total War Saga: Thrones of Britannia

آخرین نسخه منتشر شده این بازی به همراه تمامی دی‌ال‌سی‌ها کرک شد!

سال 878 میلادی، پادشاه شجاع انگلیسی، آلفرد کبیر یک دفاع قهرمانانه در جنگ Edington انجام داد و تهاجم وایکینگ ها را خفه کرد اما آن ها کاملا شکست نخورده اند و باز هم بر می گردند، جنگ سالاران اهل اسکاندیناوی حساب تسویه نشده ای با بریتانیا دارند، این اولین بار در 80 سال اخیر است که صلح ها شکننده شده اند و هر لحظه امکان جنگ وجود دارد. در سراسر این جزیره، پادشاه انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و والس ها زمان تغییر را حس می کنند، یک فرصت بزرگ که می توانند نام خود را در تاریخ بنویسند و به ثروت های بزرگی دست یابند.

پادشاهان افزایش خواهند یافت. یکی حکومت خواهد کرد.

Thrones of Britannia یک بازی مستقل از سری Total War است که شما یک لحظه بحرانی تاریخ را دوباره رقم بزنید و حکومت ثابتی در این جزیره ایجاد کنید، در برابر وایکینگ ها دفاع کنید و نگذارید آن ها بر شما چیره شوند. بازی‌های استراتژی، اغلب برای تازه‌واردان بسیار سخت و دور از دسترس به نظر می‌رسند و به واسطه‌ی پیچیدگی بسیار بالایی که در گیم‌پلی آن‌ها وجود دارد، معمولا هر نوع گیمری را جذب خود نمی‌کنند. اما پس از گذر از این لایه‌ی اولیه‌ی سخت، شما با دنیایی از پیچیدگی‌های سیاسی جنگ و اقتصاد و سیاست و غیره مواجه می‌شوید که جزو پاداش‌دهنده‌ترین تجربه‌های بازی کردنتان خواهند بود.

سری بازی‌های Total War Saga: Thrones of Britannia

بازی توتال وار ساگا، ترونز آف بریتانیا برای تازه کاران به مقدار نسبتا زیادی ساده سازی شده است، اما آیا این لزوما به معنی خوب بودن بازی هست؟ پس تکلیف کسانی که از بچگی این سری را دنبال می‌کرده‌اند و اکنون یک استراتژیست‌باز قهار شده‌اند چه می‌شود؟ با نقد و بررسی بازی توتال وار ساگا، ترونز آف بریتانیا با گیمفا همراه باشید.

اولین چیزی که باید در مورد بازی‌های استراتژیست بدانید، و ممکن است زیاد شگفت‌زده‌تان نکند، این است که این بازی‌ها به طور کلی بسیار سخت هستند. البته، این سختی لزوما به معنی بد بودن آن‌ها نیست، بلکه پیچیدگی‌ بسیار زیادی که در کوچکترین جزییات هم رعایت شده، چیزی است که یک بازی استراتژی خوب و البته لذت بخش را می‌سازد. به طور مثال، شما باید همزمان حواستان باشد تا ارتشتان غذای کافی برای جنگ در اختیار داشته باشند،

مدیریت در دوران وایکینگ‌ها چگونه خواهد بود؟

مقدار سطح رضایت یا شادی مردمتان به اندازه‌ی کافی بالا باشد، وفاداری زیردستانتان زیاد باشد، خانه‌هایی که می‌سازید مدام چک شوند و ده‌ها جزییات دیگر، همه و همه در یک زمان اتفاق می‌افتند. برای همین، به خصوص در اولین تجربه‌ها و در اولین ساعات بازی‌سازی، ممکن است به شدت گیج شوید و نتوانید حتی سر بازی را از ته آن تشخیص دهید. به این موضوع افتخار نمی‌کنم، اما هنوز یادم هست وقتی می‌خواستم برای اولین بار یک نسخه از بازی تمدن را تجربه کنم، حتی نمی‌توانستم مردم را مجبور به تولید آهن یا مهاجرت برای غذا کنم.

نمی‌دانستم این کار چطور انجام می‌شود و همانجا بازی را حذف کردم. بنابراین، این بازی، اولین تجربه‌ام در حیطه‌ی بازی‌های استراتژیک به شمار می‌رود. خبر خوب این است که این بازی تا حد زیادی نسبت به تازه‌کاران آسان می‌گیرد و آن‌ها را زیاد درگیر موارد یک بازی استراتژیک کاملا پیچیده نمی‌کند، اما همین یک عیب نیز هست که برای طرفداران سری، به غیر از جذابیت دوره و مراحل و شاید چند جنگ اول، محتوای زیادی در کار نباشد.


تصاویر بازی


دانلود بازی Total War Saga: Thrones of Britannia

دانلود بازی

دانلود بازی Total War Saga: Thrones of Britannia

پارت 1 | پارت 2

آپدیت ها

ترینر دانلود ترینر Total War Saga: Thrones of Britannia
پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی

ورژن 1.2.3 نسخه فشرده شده Fitgirl + تمامی‌محتویات اضافه بازی (Update+DLC)

حجم 4.4 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

:Minimum

    • OS: Windows 7 64Bit
    • Processor: Intel® Core™ 2 Duo 3.0Ghz
    • Memory: 5 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GTX 460 1GB | AMD Radeon HD 5770 1GB | Intel HD4000 @720p
    • Storage: 30 GB available space

:Recommended

    • OS: Windows 7 / 8 (8.1)/ 10 64Bit
    • Processor: Intel® Core™ i5-4570 3.20GHz
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 4GB | AMD Radeon R9 290X 4GB @1080p
    • Storage: 30 GB available space
3.8 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

62 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها