RTSدانلود بازی

دانلود بازی StarCraft 2: The Trilogy

نسخه فشرده شده CorePack

درباره بازی

نام بازی: StarCraft 2: The Trilogy
سبک بازی: Real-time strategy
تاریخ انتشار بازی: November 10, 2015
سازنده: Blizzard Entertainment
ناشر: Blizzard Entertainment
نمره متا: 88 | استیم: –


معرفی بازی StarCraft 2: The Trilogy

اکنون نوبت شماست که فرمانروایی کنید و کنترل ارتش بزرگی از انسان ها، پروتز ها یا زرگ، فرقی نمی کند شما با هر کدام که بخواهید می توانید در میان ستاره ها پیروز شوید و دشمنان خود را کنار بزنید! این بازی دارای کمپین داستانی واقعا دنبال کننده که می توانید این داستان را در 3 گانه StarCraft دنبال کنید و این داستان زیبا نهایت لذت را ببرید همچنین دارای گیم پلی جذاب و سرگرم کننده که ساعت ها شما را سرگرم می کند. ما تجربه این بازی را به شما پیشنهاد می دهیم.

داستان بازی

برای بسیاری حالت تک‌نفره این بازی اهمیت بیشتری نسبت به حالت چندنفره آن دارد که همین به نوبه خود توقعات مخاطبین را از این بخش بیشتر می‌کند. با شروع سه گانه استارکرفت 2 بسیاری از این که هر قسمت از بخش داستانی، خود بازی مستقل است بسیار خوشحال شدند زیرا مسلما بلیزارد فرصت بیشتری برای پرداخت بهتر به داستان و مشخص کردن حقایق پشت پرده این سری را پیدا می‌کرد. با عرضه قسمت اول یعنی بال‌های آزادی داستان شروع مناسبی داشت و با اوج گیری منطقی، پایانی حماسی را رقم می‌زد و گیمر را مشتاقانه به صبر برای ادامه داستان و عرضه قسمت دوم دعوت می‌کرد.

بخش دوم یعنی Heart Of the Swarm نیز شروعی طوفانی داشت اما ادامه داستان در حد بال‌های آزادی ظاهر نمی‌شد‌، با این وجود پایان بندی مناسبش، مخاطبان را از داستان خود راضی نگه می‌داشت اما در مورد Legacy Of the Void بعضی این مسائل صادق نیست. این بار نیز با شروعی طوفانی مواجه می‌شویم اما در ادامه داستان افت محسوسی به خود می‌بیند. به نظر می‌رسد این بار بخش چند‌ نفره سهم بیشتری از زحمات بلیزارد در ساخت بازی برده است. داستان در این نسخه به جمع‌آوری نیروهای پروتاس توسط آرتانیس می‌پردازد تا بتونند بار دیگر سیاره مادری خود را آزاد ساخته و ایمون را شکست دهند.

در این بین گیمر هربار با یکی از گروه‌های پروتاس برخورد کرده و سعی در متحد کردن آن‌ها می‌نماید. کلیت داستان همانگونه که مشخص است کاملا مناسب است اما بزرگترین مشکلی که در این بین وجود دارد روند سریع داستان است به طوری که بازی به اندازه کافی به هر گروه نپرداخته است و به نوعی از این شاخه به آن شاخه می‌پرد.

گیم‌پلی بازی

از بعد گیم‌پلی بخش تک نفره استارکرفت، تقریبا بی‌رقیب است. تنوعی که در ماموریت‌های این عنوان دیده می‌شود به یقین در هیچ عنوان استراتژی دیگری یافت نمی‌شود، مساله‌ای که در هر سه بخش استارکرفت 2 وجود داشته است. هر مرحله متفاوت از دیگری طراحی شده و محدودیت‌‌ها و چالش‌های مربوط به خود را دارد. برای مثال در یکی از ماموریت‌های جذاب بازی‌‌، گیمر با کمبود منابع مواجه شده و نکته قابل توجه توانایی جابجایی کل مقر فرماندهی به نقاط دیگر است؛ بدین صورت که به جای جابجایی واحدهای نظامی برای مقابله با دشمنان، می توان تمام ساختمان‌ها را جابجا کرد. در قسمت قبلی این سه‌گانه بخش قابل توجه گیم‌پلی وجود یک قهرمان بود اما در این نسخه خبری از این قهرمان در گیم‌پلی نیست و به جای آن یک سری قابلیت جدید معرفی شده که استراتژی‌های جدیدی را به گیمر معرفی می‌کند.

هم اکنون می توانید این بازی را با لینک مستقیم و نیم بها از وبسایت استراتژیک کلاب دانلود کنید.


تصاویر بازی


دانلود بازی StarCraft 2: The Trilogy

دانلود بازی

دانلود بازی StarCraft 2: The Trilogy

پارت 1 | پارت 2 | پارت 3 | پارت 4

آپدیت ها

ندارد

ترینر در انجمن سایت درخواست دهید
پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی

آخرین نسخه منتشر شده + تمامی‌محتویات اضافه بازی شامل:

StarCraft 2: Wings of Liberty
StarCraft 2: Heart of the Swarm
StarCraft 2: Legacy of the Void

حجم 15.48 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

:Minimum

    • OS: Windows XP/Windows Vista (ultimo service pack) con DirectX 9.0c
    • Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.5 GHZ
    • Memory: 2048 MB RAM
    • Graphics: NVIDIA GeForce 7600 GT o ATI Radeon HD 2600 XT o Intel HD Graphics 3000
    • Network: Broadband Internet connection
    • Storage: 30 GB available space
    • Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

14 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها