RTSدانلود بازی

دانلود بازی Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

آخرین نسخه منتشر شده

درباره بازی

سبک بازی: Real-Time Strategy
تاریخ انتشار بازی: 2010 ,19 March
 سازنده: 1C Company
ناشر: 1C Company
نمره متا: 70 | استیم: 2


معرفی بازی Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

نسخه 4ام سری فرماندهان، در حالی در سال 2010 منتشر شد که به هیچ وجه نتوانست طرفداران خود را راضی نگه دارد. این نسخه که ادامه نسخه قبلی خود و پایانی بر حماسه Tiberium است، نتوانست به هیچ وجه موفقیتی کسب کند و کسب نمره خیلی پایین 2 از کاربران استیم نشان دهنده آن است. به هرحال، تجربه این بازی شاید برای طرفداران پر و پا قرص Generals خیلی هم بد نباشد.

ویژگی‌های بازی:

همانند نسخه سوم بازی C&C 3 سه گروه GDI و NOD و اسکرین در بازی وجود خواهد داشت.از طرف دیگر گروهی دیگر به نام Forgotten که در نسخه سوم ناپدید شدند در این بازی باز خواهند گشت .البته این گروه به صورت یک گروه مستقل برای بازی تعبیه نشده است ولی به نظر می رسد که این گروه از انسان های جهش یافته تشکیل شده،
نقش داستانی پر رنگی در بازی خواهد داشت.

2.داستان بازی نسبت به شماره قیل کمی خشن تر ،تاریک تر و اکشن تر شده است و می خواهد یکی از زیباترین پایان ها در یک اثر از خود بر جای بگذارد.بله Tiberian Twilight آخرین نسخه از سری بازی های Command & Conquer محسوب می شود که می خواهد تمام ابهاماتی که در خصوص بازی از جمله هویت کین،هدفش و پایان کارش برطرف شود.شازندگان قول داده اند که دیگر در پایان بازی خبری از ناپدیدد شدن کین وجود ندارد و در اخر به طور کاملا آشکار معلوم می شود که عاقبتش چه خواهد شد زنده می ماند یا نه؟!

3. C&C 4آن چنان تفاوتی با شماره های قبلی خود دارد که باید آن یکی بازی کاملا مستقل به حسال بیاوریم.سیستم گیم پلی بازی که همیشه بر مبنای ساختن پایگاه بوده جای خود را به استرتژیک نفراتی داده و تمایل بسیار زیادی به اکشن مستقیم پیدا کرده است.اکنون روند بازی اکشن تر و سریع تر شده و از المان های نقش آفرینی نیز در بازی استفاده شده که هیجان بازی دو چندان کرده است.

4.در سری های قبل هم از عناصر نقش آفرینی و نحوه کلاس بندی در بازی استفاده می شد اما در Tiberian Twilight این فاکتور به اوج خود رسیده و به طور کامل بر اساس سیستم کلاس بندی شده بازی های نقش آفرینی با عناصر نقش آفرینی پایدار در تمام بازی عمل می کند.

5.در بازی قادر به اتخاب سه کلاس خواهید بود یعنی کلاس تهاجمی،دفاعی و کلاس پشتیبانی .هرکدام از کلاس های نام برده شده توانایی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند و که کاملا از دو کلاس دیگر خود را متمایز می کند.این وژگی ها به قرار زیر است:

کلاس تهاجمی: این کلاس همان کلاس ابتدایی تمام سری های سنتی استرتژیک محسوب می شود و همان طور که از نامش پیداست توانایی تهاجمی بالاتر و نیروهای نظامی قوی تر نسبت به دو کلاس دیگر را دارد و بسته به اینکه چقدر قوی باشد می تواند آسیب های جدی را به کلاس های دیگر تحمیل کند.این کلاس به طور سنگین روی توانایی تانک ها و مک(Mec) و سرعت بالا تکیه دارد.

کلاس دفاعی: این کلاس تفاوت هایی را با دو کلاس دیگر دارد .مهمترین تفاوت آن در ساخت تاسیسات دفاعی از قبیل تیربار و سیلو های دفاعی برای استقرار نیروهای پیاده و … است که دو کلاس دیگر فاقد چنین چیزی است.نیروهای پیاده نقش اصلی را در این کلاس ایفا می کنند که از این لحاظ نسبت به دو کلاس دیگر ضعیف تر است امام اگر حالت دفاعی را هم در نظر بگیریم این کلاس هیچ کم و کسری نسبت به دو کلاس دیگر ندارد.

کلاس پشتیبانی: سومین کلاس و در عین حال آخرین کلاس ویژگی های جالبی را با خود به یدک می‌کشد.داشتن ویژگی هایی نظیر بازگرداندن سلامتی نیروها و تمرکز بالا روی نیرو ی هوایی و داشتن نیرو های خاص که دو کلاس دیگر فاقد آن هستند بسیار این کلاس را از دیگر کلاس ها متمایز می کند.

همچنین ببینید: بیوگرافی Kane: یک داستان از Command Conquer


 تصاویر بازی


دانلود بازی Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

دانلود بازی

دانلود بازی Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

آپدیت ها

ندارد

ترینر در انجمن سایت درخواست دهید
پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی

آخرین نسخه منتشر شده + تمامی‌محتویات اضافه بازی (Update+DLC)

حجم 4 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

:Minimum

  • OS: Windows XP SP3, Windows Vista SP1, or Windows 7
  • Processor: Intel Core 2 or better, AMD 64 X2 or better
  • Memory: 1 GB (1.5 GB Vista and Windows 7)
  • Hard Drive: At least 10 GB of free space
  • Graphics: 256 MB (SM 3.0) – Nvidia GeForce 6800 or better, ATI Radeon X1600 or better
  • Sound: DirectX 9.0c compatible sound card
  • DirectX®: DirectX 9.0c

:Recommended

  • Processor: Intel Core 2 Duo 2.6 GHz; AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 5600
  • Memory: 2GB
  • Graphics: 256 MB (SM 3.0) – Nvidia GeForce 8800 or better, ATI X1900 or better
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها