معرفی و دانلود برنامه

معرفی و دانلود نرم افزار Steam

معرفی


یکی از پرطرفدار ترین نرم افزار ها در میان گیمر ها، نرم افزار Steam است! بخش آنلاین و گروهی در تمامی بازی ها همیشه یکی از مهم ترین و در عین حال جذاب ترین بخش هاست که می تواند ما را روز ها و حتی ماه ها سرگرم کند! اما ما به دلیل اینکه برخی بازی های جدید را به صورتی کرکی و آفلاین تجربه می کنیم، فراتر از بخش داستانی بازی نمی رویم و در نهایت تنها شاید ساعت ها ما را سرگرم کند و چه بسا که در این روز ها، سازندگان بازی به سمت بخش آنلاین رفته اند و اهمیتی به بخش آفلاین نمی دهند.
استیم نرم افزاری که شما در آن بازی های مورد علاقه خود را خریداری می کنید و سپس با دوستان خود به راحتی و بدون مشکل آنلاین بازی می کنید! علاوه بر آن استیم دارای چندین بازی رایگان است که بیشتر آنها بسیار معروف و نامدار هستند!

دانلود برنامه


دانلود نرم افزار Steam نسخه جدید با لینک مستقیم.
لینک دانلود
حجم: 1.4 مگابایت

راهنمای استفاده


بعد از دانلود نرم افزار را اجرا، و اقدام به نصب می کنید، در تمام طول نصب هم حتما به اینترنت وصل باشید. بعد از آنکه استیم نصب شد، باید در آن اقدام به ساخت اکانت کنید. ساخت اکانت در استیم بسیار ساده است اما شاید با چندین مشکل کوچیک مواجه شوید که ما اکنون به راه حل آنان و چندین نکته دیگر می پردازیم.
حتما از یک یوزنیم درست و معتبر استفاده کنید.
در هنگام دادن رمز، اگر به رمزی که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید ارور می داد، باید از رمز های پیچیده تر و بهتر مثلا 1S2t3R7a این یک رمز فرضی است و همانطور که مشاهده می کنید بنده در رمز از کلمات بزرگ و کوچک استفاده کرده ام و در بین حرف ها هم از شماره استفاده کرده ام، اینجور رمز ها هم بهتر و هم پیچیده تر هستند. پس اگر در هنگام ثبت نام و وارد کردن رمز خود با ارور مواجه شدید، از این روش پیروی کنید.

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها