RTSدانلود بازی

دانلود بازی Supreme Commander 2

درباره بازی

سبک بازی: Real-time strategy
تاریخ انتشار بازی: March 2, 2010
سازنده: Wargaming Seattle
ناشر: Square Enix Co, Ltd
نمره متا: 77 | استیم: 9


معرفی بازی

این بازی در سال 2010 توسط کمپانی خوش نام Square Enix منتشر شد. Supreme Commander 2 یکی از بهترین بازی هایی بود که در سال 2010 منتشر شد. سازندگان با موفقیتی که در نسخه 1 این بازی به دست آورده بودند تصمیم گرفتند تا نسخه دوم این بازی را نیز بسازند. به طور کلی میتوان گفت که Supreme Commander 2 پتانیسل این را داشت که به عنوان بهترین بازی استراتژیک سال شناخته شود اما سال 2010، وقت مناسبی برای عرضه نبود. در این سال بهترین بازی های استراتژیک همچون R.U.SE ،Star craft 2 ،Civilization v و….. منتشر شدند که این باعث کمرنگ شدن حضور Supreme Commander 2 در کنار این عناوین بود. گیم پلی بازی همانند دیگر عناوین RTS است اما چیزی که این بازی را از دیگر عناوین متفاوت می کند داستان جالب و جنگ های زیبا بود.
این بازی دارای 3 فکشن است …
United Earth Federation
انسان های میانه رو و صلح جوی بازی که در حقیقت آدم خوب های اصلی هستند. این گروه از لحاظ تکنولوژی در حد وسط قرار دارند و تنها گروهی هستند که میتوانند Supreme Commander هایشان را به سلاح های اتمی مجهز کنند، این گروه تنها گروهی هستند که هدف اصلی آن ها و دلیل پیدایششان واقعا مشخص نیست و تنها چیزی که سازندگان در مورد آن ها گفته اند این است که این گروه قصد احیای امپراطوری زمین را دارند.
Aeon Illuminate
این گروه آدم بد های اصلی ماجرا هستند و قصد دارند به هر قیمتی که شده تمام کهکشان را زیر سلطه ی خودشان به عنوان فرمانده ی کل، ببرند. این گروه در سقوط امپراطوری زمین نقش اصلی را ایفا کردند. اسلحه های این گروه بیشتر از روبات و سیستم های غول پیکر تشکیل شده که قدرت تخریب بالایی دارند.
Cybran Nation
در نقطه ی دوری از کهکشان، این ملت به وجود آمد. این موجودات در حقیقت انسان های بروز شده ای هستند که کاملا کامپیوتری شده اند و از احساسات انسانی کمی برخورداراند، به همین دلیل شجاعانه تر می جنگند. پس از مدتی این گروه بدلیل اسیر شدن تعداد زیادی از مردمانشان توسط دو گروه دیگر، وارد جنگ شدند و در راه آزادی برادرانشان از هیچ کوششی دریغ نکردند.


تصاویر بازی


دانلود بازی

دانلود با لینک مستقیم | به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
آخرین نسخه منتشر شده + تمامی محتویات اضافه بازی (DLC+Update)
حجم: 3.57Gig


سیستم مورد نیاز

      • OS: Windows XP/Vista/Windows 7
      • Processor: 3.0 GHz or better, AMD or Intel CPU
      • Memory: 1GB RAM (XP) 1.5GB RAM (Vista / Win 7)
      • Graphics: 256 MB VRAM with Pixel Shader 3.0
      • DirectX®: DirectX 9.0
      • Hard Drive: 4-5 GB for full install & DirectX
      • Sound: No accelerated sound hardware required
      • Other requirements: Internet Connection with Cable / Broadband

 

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

16 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها