RTSدانلود بازی

دانلود بازی Order of War

آخرین نسخه منتشر شده

درباره بازی

نام بازی: Order of War
سبک بازی: Real-time strategy
تاریخ انتشار بازی: 22 September 2009
سازنده: Wargaming
ناشر: SquareEnix
نمره متا: 69 | استیم: 7


معرفی بازی Order of War

در تابستان سال 1944، جنگ جهانی دوم به پایان بازی خود می رسید، زمانی که متفقین دو عملیات مهم و اصلی را شروع کردند که نیروهای آلمانی را در هر دو جبهه غرب و شرق به عقب بکشند. نام آنها Overlord و Bagration بود. Overlord به طور معروف با فرود D-Day در نرماندی شروع شد و با آزادی پاریس به پایان رسید. در حالی که Bagration – عملیات بسیار کمتر شناخته شده اما بسیار بزرگتر که توسط نیروهای شوروی صورت گرفت، نابودی اصلی آلمان ها را رقم زد. روس ها مواضع آلمان را در شرق بمباران کردند و آنان را مجبور به عقب نشینی از خاک روسیه کردند. اگر روسیه در این عملیات موفق نمی شد تاریخ به کلی تغییر می کرد.

سرنوشت جنگ جهانی دوم در دستان شماست!

فرماندهی یک نیروی کامل زرهی که شامل 1000 سرباز، تانک ها، خودروهای زرهی، توپخانه سنگین و نیروی هوایی است. دوربین داینامیک منحصر به فرد که به بازیکنان اجازه می دهد تا نیروهای نظامی را در مقیاس جغرافیایی بزرگ رهبری کنند، در حالی که میتوانند از نزدیک به وسیله دوربین بازی به شکل سینمایی نبرد را تماشا کنند!
تجربه جنگ جنگ جهانی دوم به شکل حماسی و سینمایی؛ که واقعا شدت و مقیاس میدان جنگ را به رخ می کشد.

به طور مثال، میدان های جنگ بسیار وسیع هستند و در این میادین باید صدها سرباز را زیر نظر داشته باشید که از جمله آنها نیروهای جنگنده ای مانند توپ چیان، تانک دارها، نیروهای هوابرد، تک تیراندازها و… هستند. تمام این مواردی که ذکر شد، شما را به مضامین جنگی به شدت علاقمند می کند، چون ماهرانه و با ظرافت خاصی کار شده اند. در این عنوان زمانی که از دوربین بازی استفاده می کنید باید دستور العمل هایش را بیاموزید.

در این عنوان بازیکن باید هر آن چه را که روی صفحه راهنما می بیند به طور منظم و پیوسته انجام دهد. در ضمن Order of War هر دو سبک تک نفره و چند نفره را هم شامل می شود. بازیکنان در این بازی می توانند 2 نوع Campaign Modes انتخاب کنند که به طبع آن خط داستانی و ماموریت ها و فضاهای متفاوتی رقم خواهند خورد. گیم پلی بازی دارای Campaign Modesها متفاوتی است که از جمله آن ها می توان به Multi-Player Deathmatch و Skirmish Mode اشاره نمود.

گرافیک

از لحاظ گرافیکی هم پر جزئیات کار شده و مبارزات در پس این گرافیک خوب، پر کشش و پر التهاب به تصویر کشیده می شوند. این بازی یک RTS معمولی نیست، چون شما شاهد هیچ پایگاه نظامی یا جمع آوری اسلحه و تجهیزات نظامی نخواهید بود. بلکه بیشتر گیم پلی اش شبیه Dawn of War و Company of Heroes سوق داده شده است. منوهای بازی به روزتر شده و ماموریت ها از لحاظ زمانی کوتاه تر شده اند، چون با طولانی بودن ماموریت ها ممکن است بازیکن خسته شود.

صداگذاری

Order of War از لحاظ افکت های صداگذاری و موسیقی ارکسترال خوب کار شده، اما در کار دوبلورها کمی اشکال وجود دارد که از نظر شنیداری چنگی به دل نمی زند. بعضا ماموریت ها و نبردها آسان هستند که اگر کمی بازیکن را با پیچیدگی مواجه می کرد، لذت بخش تر می شد. Order of War هیچ انقلابی یا بهتر است بگوییم تحولی در دنیای جنگ ایجاد نمی کند، بلکه فقط در سرگرم کردن بازیکن موفق بوده است. این در حالیست که بازی هایی مانند Company of Heroes به مقوله جنگ با جزئیات بسیار دقیق و موشکافانه تری می پردازند. اما در Order of War شما فقط باید صحنه های اکشن را کنترل کنید و تجربه ای محض از حضور در جنگ داشته باشید. به هر حال این بازی دارای فاکتورهای متنوعی است که بازیکن را خسته نمی کند، بلکه بالعکس در او کشش برای ادامه بازی ایجاد می کند.


تصاویر بازی


دانلود بازی Order of War

دانلود بازی

دانلود بازی Order of War

آپدیت ها

ندارد

ترینر دانلود ترینر Order of War
پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی

آخرین نسخه منتشر شده + تمامی‌محتویات اضافه بازی (DLC+Update)

حجم 3.15 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

:Minimum

    • OS: Windows® XP SP2/Windows Vista SP1/Windows 7
    • Processor: 3.0 GHz, DUO 2.0 GHz
    • Memory: 2 GB
    • Graphics: 256MB NVIDIA GeForce 7600/Radeon HD2400
    • DirectX®: DirectX® 9.0c
    • Hard Drive: 10 GB free space
    • Sound: Sound card

:Recommended

    • OS: Windows® XP SP2/Windows Vista SP1/Windows 7
    • Processor: DUO 3.2 GHz or better
    • Memory: 3 GB or better
    • Graphics: 512MB GeForce 9800/Radeon HD4850 or better
    • DirectX®: DirectX® 9.0c
    • Hard Drive: 10 GB free space
    • Sound: Sound card
    • Note: Increased performance will be noticed on an Alienware Area 51® X58 Desktop

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

26 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها