مد بازی Men Of War Assault Squad 2معرفی و دانلود مد

دانلود مد Terminator برای بازی Men of War: Assault Squad 2

ورژن 1.85 هماهنگ با ورژن 3.260 بازی

معرفی مد Terminator 

اولین چیزی که باید درباره Terminator بدانید این است که این مد بر روی ورژن 3.112~3.122 و بالاتر بازی اجرا می شود. پس اگر ورژن شما مناسب نیست، باید آپدیت ها را دانلود کنید.
Terminator بهترین مد برای حالت Skirmish بازی و حالت اول شخص است! برخلاف اکثر مد های بازی که تمرکز خود را بر روی مولتی پلیر گذاشته اند، این مد بر روی بخش تک نفره مانور می دهد و البته، برخلاف دیگر مدهای تک نفره که فقط یک مرحله با پیشروی خطی را پیش روی شما می گذارند، مد Terminator به شما پنلی می دهد که بتوانید مراحل را شخصی سازی کنید و در مرحله ای بازی کنید که خودتان آن را ساخته اید، که باعث می شود هربار تجربه ای جدیدی را کسب کنید.
ویژگی های این مد:
1- قابلیت شخصی سازی کامل مراحل، از اهداف، تا تعداد نیروها و کشورهای دوست و دشمن
2- اضافه شدن منوی مدیریت به بازی که شامل تغییر آب و هوا، نیروی هوایی، تغییرات میدان نبرد مانند جمع آوری مهمات، مدیک خودکار و …، ارتقای تانک، سوئیچ به نیروهای متحد، خرید انواع مختلف تانک از 4 کلاس مختلف و بسیاری ویژگی های دیگر می شود.
3- ممکن است در اواسط بازی حوادث طبیعی، غیر طبیعی و یا نیروهای کمکی از متحدان به شما و یا دشمنان شما کمک کنند. (مثلا ممکن است شما در یک مرحله، آلمان را انتخاب کنید و همراه با شوروی به مواضع آمریکا حمله کنید)
4- حالت اول شخص برای کنترل تانک ها
5- حدود 250 وسیله جدید، به همراه چندین فکشن مانند چین، مجارستان، فرانسه و فنلاند و … به بازی اضافه شده اند.
این مد همچنین قابلیت آنرا اضافه می کند تا در تمامی مراحل چند نفره به صورت آفلاین و مانند بخش تک نفره به بازی بپردازید. همراه با تمامی ویژگی های ذکر شده. شما همچنین می توانید در مراحل آفلاین محدودیت هایی اعمال کنید. مثلا نبردی بدون تانک را آغاز کنید که نه خود و نه دشمن نتوانند تانکی بخرند.

نمایی از منوی مدیریت
نمایی از منوی مدیریت

همچنین تصاویری از حالت اول شخص تانک را می‌توانید در زیر ببینید:


تصاویر مد Terminator 


بخش دانلود

دانلود مد

دانلود مد Terminator

بخش اول ماد | بخش دوم ماد | بخش سوم ماد

برای نصب ماد به هر سه بخش نیاز است

دانلود بازی مد
دانلود بازی Men Of War Assault Squad 2
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد ورژن 1.85
ورژن بازی 3.260
حجم 4.7 گیگابایت

آموزش نصب مد

ابتدا فایل دانلودی را اکسترکت کرده و پوشه مد را به داخل پوشه Mods در پوشه نصبی بازی انتقال دهید. وارد بازی شده و از طریق تنظیمات بازی مد را فعال کنید و به بازی مشغول شوید. اگه ورژن مد به بازی نمیخورد، برای تغییر ورژن از طریق این آموزش اقدام کنید. (حتما نسخه آخر تهیه کنید که در وب سایت قرار دادیم).

4 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

16 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها