مد بازی Mount & Blade Warbandمعرفی و دانلود مد

دانلود مد Native Redux برای بازی Mount & Blade: Warband

معرفی مد

قبل از نصب این ورژن از مد حتما نسخه قبلی مد Native را حذف کنید! سیو های ذخیره شده از نسخه 1.2 به طور کامل با این مد سازگار هستند، شما فقط باید 72 ساعت در کمپین بازی ( بخش داستانی ) صبر کنید تا جهان بازی به طور کامل تغییر گردد.

Native Redux جدید ترین نسخه مد محبوب Native است که یک در این مد گرافیک، گیم پلی و تمام طبیعت و شکل بازی را بدون تغییر گیم پلی اصلی تغییر داده است!
نقشه، جناح ها و غیره را افزایش پیدا کرده و بیش از 100 مورد جدید دیگر بازی اضافه شده است که عبارتند از: زره های جدید، سلاح های جدید، اسب های جدید، سپر های جدید که همه ی آنها را میتوان در مغازه ها پیدا کرد. هر زره و سلاح دربازی متناسب شده با سربازی که از ان استفاده می کند، برای مثال، راهزنان قادر نخواهند بود زره و سلاح های خوب که مشکلات بسیازی در ابتدای بازی برای شما ایجاد می کنند داشته باشند. همچنین بیشتر چهره ها، بافت ها و صداها تغییر کرده است، از جمله: مدل جدید چهره، تغییر بافت کلی محیط زیست، بافت های جدید مو، نقشه های جدید، افزایش کیفیت زره و سلاح ها.
پیشنهاد می کنم حتما این مد را تجربه کنید.


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد دانلود مد Native Redux با لینک مستقیم | دانلود HotFix با لینک مستقیم
دانلود بازی مد
بازی را ندارید؟ همین الان دانلود کنید!
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد 1.3
ورژن بازی 1.173
حجم 896MB

آموزش نصب مد

ابتدا فایل Winrar را اکسترکت کرده و پوشه مد را به داخل پوشه Mods در پوشه نصبی بازی انتقال دهید. سپس از طریق لانچر مد را انتخاب و بازی را اجرا کنید.

4 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها