مد بازی Total War: Shogun 2معرفی و دانلود مد

دانلود مد DarthMod برای بازی Total War: Shogun 2

معرفی مد

مد DarthMod بر روی بهبود هوش مصنوعی و گیم پلی بازی تمرکز دارد. این مد ویژگی های بازی را تغییر می دهد و بازی را واقع گرایانه می کند. این مد با تمامی ورژن های بازی، DLC ها و آپدیت ها هماهنگ است. این مد همراه با لانچر نصب می شود و شما می توانید گزینه های زیادی را در این فعال یا غیرفعال کنید. همچنین هروقت که خواستید، می توانید مد را غیرفعال کنید. لانچر مد تمام این گزینه ها را در اختیار شما می گذارد.
در مد DarthMod شما از تماشای نبردها لذت خواهید برد. زیرا این مد نبردها را واقعی کرده است، خیلی واقعی! مد همچنین نیروهایی را به بازی اضافه می کند.

زمانی که 2 ارتش با یکدیگر درگیر می شوند، از تماشای تغییر استراتژی و جهت نبرد، خشونت، خونریزی جنگ و نبردهای قهرمانانه 1v1 لذت ببرید. مد نبردهای بازی را مانند واقعیت می کند.
تیر کمان ها واقع گرایانه تر شده است و دقت آنها به مهارت تیرانداز بستگی دارد.
مد سیج و قلعه سخت تر از گذشته شده است. به این دلیل که نبرد های تن به تن پیچیده تر و روحیه افراد تاثیر بیشتری در نبردها دارد.
حتی نبرد های دریایی نیز بسیار بهبود یافته اند و تماشای آنها لذت بخش است. سرگرم کننده تر برای بازی و سخت تر برای پلیرهای حرفه ای.
پشتیبانی از 2 محتوای اضافه و آپدیت های بازی. بدون کم شدن کیفیت نبرد و علاوه بر آن، افزایش کیفیت. این مد حتی کیفیت حالت FPS (که در DLC اضافه شده بود) را افزایش می دهد.
در جنگ های داخلی ژاپن، شکست خورده نباشید!


تصاویر مد


دانلود مد

دانلود با لینک مستقیم
بازی را ندارید؟ همین الان دانلود کنید!
به مشکلی در نصب برخوردید؟ در انجمن راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد: 5.0
ورژن مورد نیاز بازی برای مد: سازگار با تمامی ورژن ها
حجم: 130Mb


آموزش نصب مد

مد دارای اینستالر و لانچر است. می توانید به راحتی با Installer مد را نصب کنید.

5 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها