Gamescomمقالهنمایشگاه

تمامی اخبار استراتژیک Gamescom 2018

نمایش Gamescom امسال از تاریخ ۳۰ مرداد تا ۳ شهریور جریان دارد. این نمایش تا به الان برای دوست داران سبک استراتژیک خبرهای خوبی به همراه داشته است. از اعلام تاریخ انتشار بازی Anno 1800 تا معرفی بازی های جدید مانند Jagged Alliance Rage. ما در این مقاله تمامی اخبار منتشر شده پیرامون سبک استراتژیک در نمایش Gamescom 2018 را به ترتیب گردآوری کردیم تا علاوه بر پوشش اخبار تریلر های منتشر شده نیز قرار گیرند.

Anno 1800
تاریخ انتشار: 26 فوریه سال 2018 (۷ اسفند 1396) | برای: PC
در نمایشگاه گیمزکام، یوبیسافت با انتشار تریلری از بازی Anno1800 تاریخ انتشار این بازی را مشخص کرد. این بازی در تاریخ 7 اسفند برای یارانه های شخصی عرضه می شود. در نوشته این تریلر آمده است:
“رهبر صنعتی جهان را برعهده بگیرید و با تصمیمات خود، راه آینده را بسازید. آیا شما نوآور هستید و یا یک استعمارگر؟ فاتح و یا آزادی خواه؟ شهر خود را بسازید و از اقیانوس ها عبور کنید و شهر خود را تا آمریکای جنوبی گسترش دهید.”
ویدیوی منتشر شده با کیفیت HD:

 

The Settlers
تاریخ انتشار: پاییز سال 2019 | برای: PC
شاید یکی از بهترین خبر های گیمزکام مربوط به معرفی این بازی باشد. یک بازی نوستالژی که بسیاری از استراتژی بازان با آن خاطره های زیادی دارند. در داستان این بازی آمده است: “پس از یک زلزله ویرانگر، مهاجران مجبور به ترک خانه های خود شدند و به امید پیدا کردن یک سرزمین جدید به سمت ناشناخته ها رفتند و آنها در این مسیر با چالش های بسیاری مواجه می شوند، تغییراتی که زندگی آنها را برای همیشه تغییر می دهد.”
ویدیوی منتشر شده با کیفیت HD:

 

Tropico 6
تاریخ انتشار: نیمه دوم (ژانویه) سال 2019 | برای: PC,PS4,Xbox One
همانطور که انتظار داشتیم بازی Tropico نیز در گیمزکام حضور داشت. در این نمایش، بازی به برخی ویژگی های کلیدی خود اشاره می کند. تمرکز اصلی ویدیو بر شهرسازی هست، بازی در این نسخه تمرکز ویژه ای بر روی شهرسازی گذاشته است، همچنین همانطور که مشاهده می شود، شما در این نسخه بر روی چندین جزیره حکم رانی می کنید. همچنین تریلر سفارشی سازی بر روی ساختمان های بازی و ساخت کاخ های عظیم را نشان می دهد و البته، ساخت سازمان های سرکوب مردم. بله، نگذارید فضای سرسبز شما را گمراه کند، شما در Tropico 6 همچنان باید کارهای کثیف خود را نیز داشته باشید! همانطور که در تریلر، بدون دلیل یکی از شهروندان به قتل می رسد.
ویدیوی منتشر شده با کیفیت HD:

 

Desperados III
تاریخ انتشار: سال 2019 | برای: PC,PS4,Xbox One
یکی دیگر از غافلگیری های نمایش گیمزکام. سازنده بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun حال با بازی Desperados III برگشته است و قرار است سبک جدیدی از بازی های تاکتیکی را به بازیبازان ارائه دهد.
شما در این بازی 5 کاراکتر را کنترل خواهید کرد، این گروه تحت مدیریت John Cooper کاراکتر نسخه قبلی بازی است. سازندگان وعده داده اند برای هر مرحله گزینه های پیشروی زیادی وجود دارد و دست بازیبازان برای انتخاب روش بازی باز است. تریلر منتشر شده از بازی، گیم پلی را نشان نمی دهد ولی انواع سناریوهای مختلف هر ماموریت را به تصویر می کشد. ماموریت های بازی از شهر های مدرن گرفته تا صحراهای گرم جریان خواهد داشت.
ویدیوی منتشر شده با کیفیت HD:

 

Stellaris Console Edition
تاریخ انتشار: نامشخص | برای: PC
بازی استراتژی Stellaris به کنسول ها خواهد آمد! پارادوکس بازی موفق خود را وعده داده است که به کنسول های خانگی می آورد. این بازی دارای یک گیم پلی عمیق استراتژی، نژاد های غنی، متنوع و داستان سرایی زیبایی است که حال قرار است کنسول بازان نیز آن را تجربه کنند. معرفی این بازی را می توانید در این پست بخوانید.
Stellaris از سال 2016 تا به الان موفق به فروش 1.5 میلیون نسخه بر روی PC شده است. نسخه کنسول این بازی ورژن 1.7 است و در دو نسخه استاندارد و دیلوکس منتشر می شود. نسخه دیلوکس دارای 3 محتوای اضافه “Plantoids Species Pack,” “Leviathans Story Pack” و “Utopia Expansion” خواهد بود.
ویدیوی منتشر شده با کیفیت HD:

 

Mutant Year Zero Road to Eden
تاریخ انتشار: 4 دسامبر سال 2018 (13 آذر 1396) | برای: PC,PS4,Xbox One
این بازی توسط تیم سوئدی The Bearded Ladies در دست ساخت است. این بازی به گفته سازندگان، سبک اکتشاف آن زمان واقعی است ولی مبارزات الهام گرفته از سری Xcom هستند. اطلاعات بیشتری از بازی در دسترس نیست، ولی شما می توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید که شخصیت های بازی را نمایش می دهد.
ویدیوی منتشر شده با کیفیت HD:

 

Battletech Flashpoint
تاریخ انتشار: پاییز سال 2018 | برای: PC,Mac
اولین محتوای اضافه بازی Battletech معرفی شد. این DLC که Flashpoint نام دارد، شامل BattleMechs های جدید، بیوم و مراحل جدید است. همچنین این محتوای اضافه تغییرات و بهبودهایی را در نبردها و سیستم گیم پلی بازی بوجود می آورد.
ویدیوی منتشر شده با کیفیت HD:

 

Re Legion
تاریخ انتشار: نیمه سوم سال 2018 | برای: PC
قبل از نمایش گیمزکام، 1C Company تریلری جدید از بازی در سبک RTS به نام Re-Legion منتشر کرد.
در Re-Legion شما در نقش یک پیامبر جامعه ای تکنولوژی گرا به بازی می پردازید. جایی که می توانید مذهب خود را ایجاد کنید و شهروندان را به سوی مذهب و جامعه خود فرا بخوانید. پس از بیشتر شدن پیروان شما، می توانید ارتش خود را تشکیل دهید و به سرزمین هایی که حاضر نشده اند به شما بپیوندند حمله کنید و یا مخالفان خود را به آتش بکشید.
بعضی دیگر از ویژگی های بازی:
داستانی با زمینه های عمیق که بر اساس رفتار شما ساخته می شود
مکانیک های هک کردن و استفاده از این ویژگی
ارزش بالای تکرار بازی هم در تک نفره و هم در چند نفره
این بازی به صورت انحصاری برای PC در اواخر سال 2018 منتشر خواهد شد.
ویدیوی منتشر شده با کیفیت HD:

 

Jagged Alliance Rage
تاریخ انتشار: نیمه چهارم سال 2018 | برای: PC,PS4,Xbox One
مدت ها از اولین نسخه Jagged Alliance گذشته است، و نسخه آخر این بازی در سال 2013 چندان موفق نبود. اما THQ Nordic تسلیم نشده است و امسال نسخه جدید این سری بازی را معرفی کرد. این نسخه 20 سال بعد از اولین نسخه جریان دارد. همانطور که در تیزر دیده می شود، بازی بنظر بسیار عمیق تر شده است. همچنین طبق اطلاعات منتشر شده، افراد تیم شما هرکدام دارای خصوصیات منحصر به فرد روحی و جسمی هستند. سبک مبارزات این بازی TBT است.
ویدیوی منتشر شده با کیفیت HD:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها