اخبار

تاریخ انتشار بسته الحاقی Holy Fury بازی Crusader Kings 2 مشخص شد!

فقط یک ماه تا زمانی که بتوانید آیین کفار را اصلاح کنید.

بسته الحاقی Crusader Kings 2 که درباره آیین کفار با نام Holy Fury است در تاریخ 22 آبان ماه منتشر می شود، این زمانی است که کمپانی Paradox تایین کرده.
این DLC، اولین بار در ماه May رونمایی شد، نسبت به DLC های گذشته بسیار قوی است و طیف وسیعی از سیستم ها را پوشش می دهد. بزرگترین تغییرات در این DLC برای آیین کفار یا به عبارتی Paganism است، رهبران کفار می توانند تغییر نکنند و به جای آن مذهب خود را اصلاح کنند، در این مسیر رهبران دو راه دارند که یکی نابودی و جنگ و دیگری صلح و آرامش است.


شما می توانید به کفار ملحق شوید و با یک “جنگجو” تاخت و تاز کنید و به قدرت ها، مهارت های نظامی و متحدان قدرتمند بیشتری دست یابید. پیروزی ها و کشور گشایی کفار در حال حاضر به شورای ارشد ارجاع داده می شوند، جایی که اعضا آن شورا قضاوت می کنند که این قلمرو به دست کدام وارث سپرده شود. یکی از جالب ویژگی های این قابلیت این است که یک حاکم ممکن است برادر خود را به مبارزه برای دستیابی به قلمرو او، او را به چالش بکشد.


تغییری در ادیان دیگر نیز وجود دارد: رهبران کاتولیک می توانند به یک فرد برهیزکار و مقدس تبدیل شوند، مزایای خود را به فرزندان خود عطا کنند و روحانیون باید پادشاهان و امپراتوران را تقدیس کنند ( بازی با همچین جزئیاتی فقط باید در Crusader Kings دید! )


به غیز از مذهب، Holy Fury تعداد بسیاری از نقشه های جدید که اکثرا تصادفی و کوچک هستند به همراه جناح های جدید به بازی اضافه می کند، شما به عنوان یک امپراتوری کوچک بازی را شروع، و برای گسترش قلمرو خود مبارزه می کنید. همچنین گزینه های جدیدی به بخش دیپلماتیک اضافه می کند و به شما اجازه جادو کردن یا تحریک همسایگان به جنگ را می دهد. بخش جدید بازی “legendary bloodlines” نام دارد که به این معنی است که نسل های جنگجویانی مانند شارلمان و چنگیز خان ویژگی هایی دارند که با دستاوردهای پدرانشان منطبق است.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه استیم این بازی مراجعه کنید.


تریلر این DLC

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها