اخبار

بزودی بازی Aggressors: Ancient Rome منتشر خواهد شد

در چند وقت اخیر بازی های بی کیفیت 4X (ژانری از بازی های استراتژیک. مانند سری معروف Civilization) زیادی دیده اید؟ ناراحت نباشید، Slitherine Games آمده اند تا با انتشار بازی تاریخی Aggressors: Ancient Rome شکوه را به این سبک برگردانند. تاریخ انتشار این بازی در حال حاضر بین ماه جولای تا سپتامبر اعلام شده است.
AAR یک بازی Turn-Based و 4X است که شما را به زمان امپراطوری روم باستان برده و به شما اجازه می دهد تا از بین 20 فکشن یکی را انتخاب کنید، به بازی مشغول شوید و تاریخ را از نو بنویسید. فکشن هایی مانند اسپارتا، مصر و کارداج در این بازی حضور دارند. همچنین این بازی دارای ویژگی و خصوصیت های مدیریت امپراطوری و کشور است، مانند تصمیمات اقتصادی، سیاسی، پیشرفت تکنولوژی، دیپلماسی، ایجاد قوانین و اصلاحات و نظم بخشیدن به مردم خود.

مبارزات در این بازی بنظر بسیار دقیق خواهند بود؛ هر واحد شما توانایی ها و ویژگی های مخصوص خود را دارد. این بازی آنطور که از اخبار و تصاویر منتشر شده پیداست، از سنت های قدیمی عناوین 4X در سیستم نبرد و اقتصاد خود استفاده نکرده و ما شاهد تغییرات گسترده ای در این دو بخش خواهیم بود.

بازی AAR همچنین وعده دیپلماسی پیچیده و پیشرفته ای با انواع گزینه ها و انتخاب ها را داده است و همچنین هوش مصنوعی و جهان بازی به نحوی ساخته شده است که هربار به شما تجربه جدید و تازه ای می دهد. بتای این بازی در حال حاضر شروع شده است. برای شرکت در بتا بر روی این لینک کلیک کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها