اخبار

بازی The Battle for Middle-Earth Reforged توسط طرفداران در دست ساخت است

هی تو! باید عبور کنی! نباید برادران وارنر مانع تو شوند! (برگرفته از آخرین تغییرات در سکانس Shall Not Pass)

بازی های سری The Battle for Middle-Earth را به یاد دارید؟ سرورهای بازی، پس از منقضی شدن لایسنس ارباب حلقه ها در سال 2010 که EA خریداری کرده بود، خاموش شدند. خیلی ها همچنان این بازی را در گیم رنجر تجربه می کنند.
اما خبر خوب! یکی از گروه طرفداران مدساز بازی، مشغول بازسازی بازی با موتور آنریل 4 است. آنها همچنین یک تیزر از کار خود منتشر کرده اند. بر اساس ویدیوی منتشر شده، مشخص است که این گروه فعالیت زیادی انجام داده است و به خوبی بازی را به یک بازی نسل جدید تبدیل کرده است. هرچند تلاش سازندگان بر این است که گیم پلی تغییر نکند و هسته اصلی آن را بدون تغییر بگذارند. همچنین تمرکز اصلی سازندگان بر روی بخش چند نفره است، البته اگر پروژه به خوبی پیش برود، آنها بخش کمپین را نیز خواهند ساخت.
با این حال، سری ارباب حلقه ها دارای کپی رایت است و استفاده از المان های این سری نیازمند اخذ مجوز است. ممکن است بزودی کمپانی Warner Bros نسبت به ساخت بازی The Battle for Middle-Earth Reforged واکنشی نشان دهد – موضوعی که سازندگان بازی نیز در جریان هستند و نگرانی خود را اعلام کرده اند: “بله، ما کمی نگرانیم. از زمانی که Warner B متوجه شود و وارد عمل شود. البته، در گذشته مد ارباب حلقه برای بازی های Skyrim و سری Total War نیز بدون مشکل ساخته شده اند. همچنین موتور آنریل 4 یک موتور رایگان است، پس هرکسی می تواند با آن بازی بسازد و به تجربه آن مشغول شود!”

You Shall Pass! Don't Let Warner Bros Stop You
You Shall Pass! Don’t Let Warner Bros Stop You

آنها همچنین در ادامه اشاره کردند:”ما به کسب و کار برادران وارنر اختلالی وارد نمی کنیم. شرکت آنها مدت هاست که دیگر به ساخت بازی های استراتژیک مشغول نیست. حتی اگر آنها دخالت کنند و مانع توسعه شوند، سعی می کنیم با آنها معامله کنیم. شاید آنها در نهایت و با مشاهده استقبال گیمران، خودشان تصمیم بگیرند تا بازی را توسعه دهند و منتشر کنند.”
تیزر منتشر شده را با کیفیت 720P در زیر مشاهده کنید:

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها