اخبار

آپدیت Ancestral بازی Total War Rome 2 وارد مرحله بتای عمومی شد؛ درخت خانواده، بهبود Al و…

امسال، پنجمین سالگرد انتشار Rome 2 است ولی شرکت Creative Assembly همچنین به انتشار محتویات اضافه و آپدیت به این بازی ادامه می دهد که نشان از تعهد باورنکردنی این شرکت به این نسخه از بازی است. مخصوصا در زمانی که بازی های جدیدی از این سری مانند Britannia منتشر شده است و نسخه Three Kingdoms نیز بزودی عرضه می شود. به هرحال، هرچه که باشد، بزودی آپدیت عظیمی برای نسخه Rome 2 منتشر می شود و از امروز این آپدیت وارد مرحله بتای عمومی شد.
Creative Assembly اعلام کرده است که این آپدیت عظیم، ویژگی درخت خانوادگی که بسیار درخواست شده بود را به بازی اضافه می کند. زمانی که این بازی در سال 2013 منتشر شد، طرفداران از نبود این قابلیت دلخور شدند. در صورتی که نسخه قبلی این سری یعنی Shogun 2 نیز این قابلیت را داشت. اما بلاخره، بعد از 5 سال، این قابلیت راه خود را به نسخه Rome 2 پیدا کرده است. درخت خانواده همچنین ویژگی های جدیدی را به همراه دارد. مانند ماموریت ها و اتفاقات تصادفی بیشتر، قتل و جنگ های خانوادگی و ازدواج برای رسیدن به اهداف سیاسی.همچنین آپدیت Ancestral بهبود های بصری را به بازی اضافه می کند. مانند بهبود در MSAA و روشنایی که در کیفیت تجربه بازیکنان تغییر محسوسی را پدید می آورد. به خصوص در نبردهای شب. مهارت های فرماندهان و نمایندگان، جاسوسان نیز تغییراتی به خود دیده است و اقدامات جدیدی به لیست مهارت ها اضافه شده است. برای مشاهده تمامی تغییرات این لینک را مشاهده کنید. 
توسعه دهندگان اخطار داده اند که بهتر است قبل از نصب این آپدیت، مد های خود را غیرفعال کنند. از آنجایی که این آپدیت در مرحله بتا است، برای دانلود این مد بازیکنان باید به صورت دستی اقدام کنند. Creative Assembly همچنین اعلام کرده است که به زودی یک محتوای اضافه جدید (DLC) برای بازی منتشر می شود.
همچنین تریلری از این آپدیت را می توانید با کیفیت 720P در ادامه مشاهده کنید:

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها