آموزشآموزش دانلود

آموزش دانلود از وبسایت Mega.nz

همانطور که می دانید، اپلود سنتر بخش مد به وبسایت Mega انتقال پیدا کرده است. این وبسایت به کاربران اجازه دانلود توسط IDM را نمی دهد و از طریق خود وبسایت باید دانلود کنید. با اینکه سرعت دانلود وبسایت بالاست، ولی برای فایل های حجیم ممکن است به مشکلاتی برخورد کنید و یا بخواهید دانلود خود را در ساعت شبانه انجام دهید.
آموزش دانلود معمولی از این وبسایت و دانلود فایل های حجیم با لینک مستقیم در ادامه مطلب آورده شده است.


آموزش دانلود معمولی

پس از باز کردن لینک دانلود، با صفحه زیر روبرو خواهید شد:
1- با کلیک بر روی این گزینه، دانلود توسط خود وبسایت شروع خواهد شد. پس از اتمام این فایل بر روی درایو C شما ذخیره خواهد شد. در مرورگر های پیشرفته، پس از کلیک بر روی این گزینه، با این پیغام مواجه خواهید شد:
بر روی گزینه Allow بزنید تا دانلود شروع شود.

2- با انتخاب این گزینه، اگر اکانت داشته باشید، فایل بر روی درایو مگای شما ذخیره می شود و بعدا می توانید آنرا دانلود کنید.
3- هیچ وقت این تیک را نزنید. اگر این تیک فعال باشد، وبسایت به شما پیشنهاد می کند تا دانلود منیجر مگا را نصب کنید و سپس دانلود خود را شروع کنید. در مرورگر فایرفاکس به شما اجازه نمی دهد تا این تیک را غیرفعال کنید، برای حل این مشکل از آموزش دانلود با IDM که در ادامه آمده است استفاده کنید.


آموزش دانلود با IDM

وارد این سایت شوید.
پس از ورود، کادری در سمت راست صفحه مشاهده می کنید. در آن کادر، لینک دانلودی که از Mega قرار داده ایم را بگذارید و سپس Download را کلیک کنید.
بعد از کلیک بر روی Download در زیر کادر، با این قسمت مواجه می شوید. بر روی لینک بدست آمده کلیک کنید.
پس از کلیک، به این صفحه هدایت می شوید:
بر روی I’m Not A Robot بزنید تا تیک را مشاهده کنید، حال صبر کنید تا صفحه زیر نمایان شود:
بعد از اتمام ثانیه شمار، بر روی Get Link بزنید. (ممکن است 3 تا 4 پاپ آپ تبلیغاتی باز شود، تا وقتی که دانلود از طریق IDM شروع نشده است بر روی این دکمه کلیک کنید.) تمام است! دانلود شما از طریق IDM شروع شد.
در صورت مشاهده مشکل و درخواست راهنمایی، از طریق قسمت نظرات و یا فروم اقدام کنید.

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها