آموزشآموزش آنلاین بازی کردن

آموزش آنلاین بازی کردن Age Of Empire II

آموزش آنلاین بازی کردن

ابتدا شما نیازمند نرم افزار محبوب و ساده ی Game Ranger هستید، از لینک زیر آن را دانلود کنید.
دانلود نرم افزار
برای آشنایی با نرم افزار این پست را مطالعه کنید:
سپس نرم افزار را اجرا کرده و ثبت نام کنید.
اکنون شما می توانید فهرست عظیمی از بازی هایی را ببینید که دیگران در حال بازی هستند. سربرگ را به Mygames تغییر دهید تا فقط بازی های خود را مشاهده کنید، می توانید به راحتی در کنار بازیکنان ایرانی و خارجی به بازی بپردازید، کافیست وارد یک هاست بازی شوید و یا خودتان هاست بزنید و به راحتی بازی را شروع کنید و لذت ببرید.
خیلی از دوستان در آنلاین بازی کردن این بازی با مشکل مواجهه شده اند اکنون ما میخواهیم به حل این مشکل بپردازیم، شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که نسخه عادی این بازی را دانلود کنید، زیرا نسخه HD بازی را نمیتوان آنلاین بازی کرد و در سطح نت تنها نسخه HD آن موجود است اما وبسایت ما لینک دانلود نسخه عادی آنرا برای شما قرار داده است.
برای نصب بازی ابتدا باید Age Of Empires 2 را با حجم ۱۲۲ مگابایت را دانلود و نصب کنید، بعد از آن نسخه The Conquerors را با حجم ۴۷۶ مگابایت دانلود کنید و آن را از حالت فشرده خارج کنید. سپس فایل را در درایو مجازی اجرا و ستاپ را با Run As Administrator اجرا کنید و در صفحه باز شده بر روی Instal کلیک کنید و بدون هیچ مشکلی بازی را نصب کنید.
بعد از آن به محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی و در پوشه age2_x1 کپی کنید.
برای دانلود بازی به پست زیر مراجعه کنید:
پست دانلود نسخه Age Of Empires II نسخه آنلاین و خارجی
حجم:122MB | 476Mg
با این نسخه به راحتی و بدون مشکل آنلاین بازی کنید.
همچنین اگر در گیم رنجر موفق به آنلاین بازی کردن نشدید و با ارور های مختلف مواجه شدید، از لینک زیر نرم افزار Voobly را دانلود کنید و در این نرم فزار بازی را بدون مشکل آنلاین بازی کنید.
معرفی و دانلود نرم فزار Voobly


تصاویر بازی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها