RTSدانلود بازی
داغ

دانلود بازی Ancient Wars: Sparta

نسخه The Fate of Hellas اضافه شد

درباره بازی

نام بازی: Ancient Wars: Sparta
سبک بازی: Real-time strategy
تاریخ انتشار بازی: December 8, 2006
سازنده: World Forge
ناشر: Playlogic Entertainment
نمره متا: 59 | استیم:


معرفی بازی Ancient Wars: Sparta

Ancient Wars: Sparta یک بازی RTS تاریخی است که به نبرد های بزگر ایران، مصر و یونان می پردازد، این بازی دارای ماموریت های تاریخی است جذابی است، شما می توانید به سربازانتان هر نوع شمشیری که می خواهید را بدهید. از بزرگ ترین شخصیت های تاریخی همچون خشایار شاه را به دست بگیرید و به وسیله آن سرابازن خود را هدایت کنید. تجربه این بازی را از دست ندهید.

بازی Ancient Wars: Sparta از لحاظی می‌تواند برای ما جذابیت های خاص خود را داشته باشد، چرا که داستان آن راجع به جنگ‌های تمدن ایران با تمدن‌های دیگر است که در قرون باستان اتفاق می‌افتد. البته جنگ‌های تمدن ایران تنها یکی از سه بخش مرحله‌ای این بازی به شمار می‌رود.

این سه بخش شامل جنگ‌های ایرانیان یا به عبارتی جنگ‌های تمدن پارسیان،تمدن اسپارتا و تمدن مصر می‌شود که هر کدام از این سه تمدن توانایی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. مصریان توانایی استفاده از انسان‌های خارق العاده و جادوگرها را دارند که برای مثال می‌توانند حیواناتی مثل گرگ را ظاهر کرده و در جنگ‌ها شرکت دهند .تمدن اسپارتا از جنگجویان و شمشیر زنان بسیار قدرتمندی بهره می‌برد که می‌تواند در جنگ های تن به تن هنر خود را در شمشیر زنی به خوبی نشان دهند.

گرافیک و سیستم واقع‌گرایی بازی

از طراحی‌های جالب این بازی نقش طبیعت در روند بازی است، به گونه‌ای که وقتی یکی از مزرعه‌های شما آتش می‌گیرد بسته به جهت وزش باد مزرعه‌های اطراف نیز شعله ور می‌شوند و کم کم آتش تمام مزرعه‌ها را در بر می‌گیرد. به همین جهت شما باید از ویرانی آن‌ها جلو گیری کنید و با استفاده از همین ویژگی به دشمن صدمه بزنید. البته این امر وقتی اتفاق می‌افتد که مزرعه‌ها به یکدیگر چسبیده باشند.

نوع صدمه دیدن نیرو‌های جنگی و ساختمان‌ها بسیار دقیق و طبیعی کار شده است به گونه‌ای که یک سرباز شمشیرزن در یک لحظه فقط می‌تواند یک نیروی دشمن را از بین ببرد، اما در بعضی تله‌هایی که می‌توانید برای دشمنان خود بگذارید ممکن است چندین نیروی دشمن را به طور هم زمان از بین ببرید. برای مثال می‌توانید در بالای تپه‌ها کمین کنید و هنگامی که نیروهای دشمن در حال عبور از پایین تپه هستند با انداختن سنک‌های بزرگ به پایین، به آن‌ها صدمه سختی بزنید یا برای مثال هنگامی که به قلعه دشمن حمله می‌کنید، تکه‌هایی که از دیوارهای قلعه کنده می‌شوند نیز می‌توانند به سربازان دشمن صدمه بزنند.

در نهایت می توان گفت که این بازی از نظر گرافیکی و فضا سازی در سطح بسیلر خوبی قرار دارد و می‌تواند به یکی از آثار ماندگار در سبک RTS تبدیل شود.

قسمت دوم این بازی که Fate Of Hellas نام دارد در لینک جداگانه قابل دریافت است.


تصاویر بازی


دانلود بازی Ancient Wars Sparta

دانلود بازی

دانلود بازی Ancient Wars Sparta

پارت 1 | پارت 2

دانلود بازی Ancient Wars Sparta The Fate of Hellas

ترینر دانلود ترینر Ancient Wars: Sparta
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی

آخرین ورژن منتشر شده + شامل نسخه Fate Of Hellas 

حجم 4.9 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

  • CPU: Pentium 4/Athlon XP or better
  • CPU SPEED: 2.4 GHz
  • RAM: 512 MB
  • OS: Windows Vista*, 2000 or XP (Admin Rights Required)
  • VIDEO CARD: NVIDIA GeForce 6600GT/ATI Radeon X800 Pro with 128MB memory or better
  • DVD-ROM: 4x DVD-ROM drive

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

28 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها