معرفی و دانلود برنامه

معرفی و دانلود نرم افزار UltraISO

معرفی


UltraISO یک نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است که هر گیمری برای نصب بازی، قطعا به این نرم افزار احتیاج خواهد داشت. یکی از نکات مثبت این نرم افزار محیط ساده تر و بهتر از نرم افزار Daemon Tools. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید برخی بازی هایی که دارای فایل ایمیج هستند و یا به عبارتی دارای فرمت ISO هستند را با استفاده از این نرم افزار اجرا کنید و به راحتی به نصب بازی بپردازید، علاوه بر آن می توانید خودتان هم پوشه خاصی را به فایل ایمیج تبدیل کنید و یا محتویات آن را استخراج کنید!

دانلود برنامه


این نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز موجود است.
دانلود نرم افزار UltraISO به همراه Keygen با لینک مستقیم
لینک دانلود
حجم: 4 مگابایت

راهنمای استفاده


نصب این نرم افزار کاملا ساده است فقط بعد از نصب، اتصال اینترنت خود را قطع کنید و Keygen رو بازی کنید و اقدام به کرک کردن نرم افزار کنید. برای استفاده هم شما باید در برخی بازی هایی که دانلود می کنید با یکم همچین تصویری مواجه شوید.

برای نصب اینجور بازی ها، شما بر روی آنها راست کلیک می کنید، نشانگر موس را بر روی سربرگ دوم که نوشته شده UltraISO قرار دهید و در پنجره باز شده بر روی Mount to Drive j (برای بنده درایو J است و ممکن است برای شما نام دیگری داشته باشد)

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید محتویات بازی بر روی Drive J اجرا شده و اکنون می توانید به راحتی اقدام به نصب بازی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها