مد بازی Hearts Of Iron IVمعرفی و دانلود مد

دانلود مد Project X برای بازی Hearts of Iron IV

معرفی مد

این مد در آینده  اتفاق می افتد (سال 2060).
پس از یک دوستی طولانی بین اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده بعد از جنگ جهانی دوم، در سال 2020،یک اتفاق وحشتناکی می افتد. ایالات متحده شوروی را به تحریک و نفوذ در حزب neo-socialists متهم کرد، سپس شوروی هم همچنین اتهامات خود را نسبت به آمریکا نشان می دهد و از آن زمان جنگ سرد آغاز می شود، کشورهای شرقی در اروپا مستقل بودند و از ظلم و سرکوب شوروی در امان بودند، اما کشورهای بالتیک، بلاروس و اوکراین باقی ماندند و اتحاد جماهیر شوروی هرگز سقوط نکرد. اتحاد جماهیر شوروی تلاش کرد تا نفوذ خود را در اروپای شرقی بازسازی کند، آنها، خواستار تمام دارایی های موجود در بالتیک شدند که شامل تمامی کشور های بالتیک می شد، در آن زمان در شوروی اعتراضاتی به این کار شکل گرفت، اما اتحاد جماهیر شوروی با آن مخالفت کرد، همچنین عملیات “Project 600” اتحاد جمهایر شوروی در سال 2028، که در آن شوروی خواستار اروپای شرقی شد، اما این طرح به دلیل حمایت از لهستان و رومانی از طرف فرانسه، آلمان و ایتالیا ناکام ماند، اروپا در یک جنگ سیاسی در خود اروپا، پیروز شد.

برخی کشور های اصلی موجود در بازی:
اسکاندیناوی: کشورهای اسکاندیناوی در ابتدای قرن بیستم شاهد رونق بزرگی بودند. با این حال، بحران بزرگ همه آن را نابود کرد. بی ثباتی داخلی منجر به فروپاشی بیشتر نظم شد و به همین ترتیب یک جلسه اضطراری اتحادیه نوردیک مورد نیاز بود. پس از کنفرانس، فنلاند، سوئد و نروژ موافقت کردند که یک امپراطوری اسکاندیناوی را تشکیل دهند تا تلاش کنند نظم را به کشور بازگردانند.

اوکراین: غرب و شرق اوکراین: پس از بحران اوکراین در سال 2047، اوکراین به 2 تقسیم شد: دولت مشروع اوکراین واقع در غرب کیف، در سمت دیگر هم جدایی طلبان

انگلستان (UK قدیم): کسی هست که UK را نمیشناسد؟ کشوری که نیمی از سیاره را در دوران استعمار خود فتح کرده است.

فرانسه: فرانسه، سایه ای از یک امپراطوری قدرتمند که اکنون کشور کوچکی است که به قدرت آلمان در اوایل قرن 21 متکی است. افزایش نرخ بیکاری، مهاجرت غیرقابل کنترل و اقتصاد خراب باعث می شود فرانسه آرام آرام به سمت نابودی برود!

 

چین: چین، یکی از قدرتمندترین اقتصادهای جهان است، اما پس از سقوط اقتصاد ایالات متحده، طی چند سال گذشته رشد اقتصادی و جمعیتی چشمگیر داشته است. پس از انحلال ناتو در سال 2035 و پس از پیروزی در جنگ سرد جدید، چین شروع به گسترش نفوذ خود کرد، آن را مغولستان، برمه، لائوس و ویتنام را افزایش داد اما چین ناچار به توقف شد زیرا آماده نبرد با شوروی نبود. بعد از آن هر دو کشور قدرتمند تنها به ساخت ارتش بیشتر و بیشتر بودند.



تصاویر مد


دانلود مد

دانلود با لینک مستقیم
بازی را ندارید؟ همین الان دانلود کنید!
به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد: Beta_0.20
ورژن مورد نیاز بازی برای مد: نامشخص (احتمالا 1.4.2 یا 1.5)
حجم: 207Mb


آموزش نصب مد

مدی که دانلود کرده اید را در مسیر زیر کپی کنید.
C:\Users\*Username*\Documents\Paradox Interactive\Hearts of Iron IV\mod
بعد از آن لانچر بازی را اجرا کنید و از سربرگ مد، بروی مد کلیک کنید تا تیک آن زده شده و در بازی فعال شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها