آموزشآموزش دانلود

آموزش دانلود از وبسایت YekUpload

با سلام خدمت کاربران محترم سایت
همانطور که در جریان هستید بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت همگی دارای لینک مستقیم هستند. بعد از مدتی تصمیم به احداث بخش مد گرفتیم، ولی به دلیل سنگین شدن هزینه ها و همچنین نداشتن درآمد از وبسایت، تصمیم گرفته شد تا مد ها توسط لینک غیرمستقیم در اختیار کاربران قرار گیرند.
پس از مدتی جستجو، یک آپلود از لحاظ امکانات چه برای آپلودکننده و چه برای دانلودکننده، بهترین بود و انتخاب شد.
هرچند بعضی از کاربران برای دانلود از این آپلودسنتر به مشکلاتی برخوردند. به همین منظور امروز می خواهیم راه حل این مشکلات و همچنین آموزش تصویری دانلود را برای شما قرار دهیم.


آموزش دانلود

پس از کلیک بر روی “دانلود با لینک غیرمستقیم” شما با صفحه زیر مواجه می شوید:
1- همانطور که می بینید اکانت من رایگان است و وارد هیچ پنلی نشده ام. اکانت های رایگان در یک آپلود تا سقف 3 گیگابایت می توانند دانلود داشته باشند و نیازی به خرید پنل ندارند.
2- در اینجا نام فایلی که می خواهید دانلود کنید نوشته شده است. قبل دانلود حتما به این نام نگاه کنید تا فایل اشتباهی را دانلود نکنید.
3- صبر کنید تا ثانیه شمار به پایان برسد.
حال بر روی دکمه “دانلود با سرعت پایین” کلیک کنید.
اگر پس از کلیک بر روی این دکمه، فایل خواست تا از طریق مرورگر دانلود شود، باید از این روش عمل کنید:
تیک Save File را بزنید و سپس بر روی Ok کلیک کنید.
دانلود را Pause کرده، سپس بر روی این فایل دانلودی، راست کلیک کرده و گزینه Copy Download Link را بزنید. (تصویر برای مرورگر فایرفاکس است، شما اینکار را در مرورگر کروم و اندروید هم می توانید انجام دهید؛ کاری که باید انجام بدید یکسان است؛ بگذارید دانلود توسط مرورگر شروع شود، سپس لینک را برداشته و دانلود مرورگر را کنسل کنید)
سپس وارد نرم افزار IDM شوید.
بر روی Add URL کلیک کنید. در پنجره باز شده، لینکی که کپی کردید را قرار دهید و بر روی OK بزنید. حال خواهید دید که فایل توسط IDM در حال دانلود است.
اگر باز هم مشکلی دیدید، ما را در جریان بگذارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها